Hvem eier tilhengeren?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR AD2364 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel AD2364
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Ble sist godkjent: 1 juni 2010
Frist for godkjent EU-kontroll: 30 april 2011
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL AD2364» til 2292 (Gratis)
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk
Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK AD2364 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER AD2364 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | MAUR BILPÅBYGG |
| Modellbetegnelse | 60A |
| Typebetegnelse | - |
| Kjøretøygruppe | Tilhenger |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | O3 |
| Sitteplasser | seter |
| Understellsnummer | 310025065 |
| Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 27 august 1971 |
| *** | Dato fastsatt på basis av 1.g.reg.Norge. Opprinnelig registreringsdato første gang kan være tidligere (i utlandet). |
| Førstegangsregistrert i Norge | 27 august 1971 |
| Sist EU-godkjent | 1 juni 2010 |
| Neste EU-kontroll | 30 april 2011 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | - |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 635.0 cm |
| Bredde | 235.0 cm |
| Egenvekt | 2370 kg |
| Tillatt totalvekt | 8500 kg |
| Maks nyttelast | 6130 kg |
| Maksvekt foraksel | 8500 kg |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på AD2364
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene AD
- Bokstavene AD tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Hafslund trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 8.25 X 15 X 2 | Ikke oppgitt | J (100 km/t) | Ikke oppgitt | 158 (4250 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 8500 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |