Bergingsbil

AD64111 Ward La France 1000,Serie,5,M 1A1

Bensindrevet bergingsbil førstegangsregistrert i utlandet i 1943 og bruktimportert til Norge i 1953.

Hvem eier bergingsbilen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR AD64111 » til 2292 (49,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel AD64111
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK AD64111 » til 2292 (49,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer AD64111 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeWARD LA FRANCE
Modellbetegnelse1000,SERIE,5,M 1A1
Typebetegnelse1943 MODELL
KjøretøygruppeBergingsbil
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeN3
Sitteplasser2 seter: 2 foran og 0 bak
Understellsnummer52643
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert31 desember 1943
***Måned og dag er ukjent. Kun opprinnelig registreringsår er kjent fra kilden.
Førstegangsregistrert i Norge1 januar 1953
Sist eierskifte8 november 2001
Sist EU-godkjent-
Vraket-
Avregistrert-

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde701.0 cm
Bredde250.0 cm
Egenvekt13425 kg
Tillatt totalvekt16026 kg
Maks nyttelast2531 kg
Maksvekt foraksel4487 kg
Maksvekt bakaksel11539 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
HybridNei
DrivstoffBensin
Hestekrefter145 HK (107 kW)
Antall aksler med drift1 av 3
MiljøklasseIngen

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
111.00 X 20Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt137 (2300 kg)
211.00 X 20Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt145 (2900 kg)
3Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt145 (2900 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
13930 mmIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt4487 kgIkke oppgittIkke oppgitt
21330 mmIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt5770 kgIkke oppgittIkke oppgitt
3Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt5770 kgIkke oppgittIkke oppgitt