Varebil

AD92013 Opel Vivaro 1.9 Dti 2900Hvit

Hvitfarget dieseldrevet varebil solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 2003. Sist EU-godkjent 15 april 2025. Neste frist for godkjent kontroll er 31 mars 2027.

Hvem eier bilen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR AD92013 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel AD92013
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

OK symbol EU-kontroll

Ble sist godkjent: 15 april 2025
Frist for godkjent EU-kontroll: 31 mars 2027

Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.

Bestill påminnelse om EU-kontroll

Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon



Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL AD92013» til 2292 (Gratis)

Statusindikator OK Ingen heftelser

For kjøretøy med registreringsnummer AD92013 er det ikke offentliggjort tinglyste heftelser.

Sist oppdatert 27 september 2025.
jf. Brønnøysundregistrene.

Send SMS « REGNR AD92013 » til 2292 for å få tilsendt dokumentasjon som kan dokumentere at du var i god tro ved eventuell tvist. (39,-)

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK AD92013 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeOPEL
ModellbetegnelseVIVARO 1.9 DTI 2900
TypebetegnelseWOLF7BCA6
Variant1
KjøretøygruppeVarebil
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeN1
Sitteplasser3 seter: 3 foran og 0 bak
UnderstellsnummerW0LF7BCA63V617164
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert10 februar 2003
Førstegangsregistrert i Norge10 februar 2003
Sist eierskifte11 juli 2020
Sist EU-godkjent15 april 2025
Neste EU-kontroll31 mars 2027
Vraket-
Avregistrert-

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde478.0 cm
Bredde190.0 cm
Egenvekt1720 kg
Tillatt totalvekt2900 kg
Maksvekt taklast280 kg
Maksvekt tilhenger med bremser2000 kg
Maksvekt tilhenger uten bremser750 kg
Maksvekt tilhengerkobling80 kg
Maks vogntogvekt4900 kg
Maksvekt foraksel1550 kg
Maksvekt bakaksel1650 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffDiesel
Hestekrefter101 HK (74 kW)
Slagvolum1870 cm3
1.9 liter
GirkasseManuell
MotorkodeF9QU7
Antall aksler med drift1 av 2
Støynivå75 dB
MiljøklasseEuro 3

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1205/65 R 16 C6.00 JQ (160 km/t)50mm99 (775 kg)
2205/65 R 16 C6.00 JQ (160 km/t)50mm101 (825 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.