AT1013 (en ØGLAND DBS RE 50) ble etterlyst av politiet den 5 oktober 2005. Ring politiet på telefon 112 eller 02800 dersom du har opplysninger.
Moped

AT1013 Øgland Dbs Re 50

Bensindrevet moped solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 1990.

Hvem eier mopeden?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR AT1013 » til 2292 (49,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel AT1013
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK AT1013 » til 2292 (49,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer AT1013 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

  • #1 Vognkortmerknad

    Endring av motor i moped/lett motorsykkel for økning av ytelse er ikke tillatt.
    Motoren skal være av fabrikkens originale utførelse.

Kjøretøyopplysninger

MerkeØGLAND DBS
ModellbetegnelseRE 50
TypebetegnelseRE 50
KjøretøygruppeMoped
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeMCM
Makshastighet45 km/t
Sitteplasser1 seter: 1 foran og 0 bak
Understellsnummer9737
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert12 mars 1990
***Dato fastsatt på basis av 1.g.reg.Norge. Opprinnelig registreringsdato første gang kan være tidligere (i utlandet).
Førstegangsregistrert i Norge12 mars 1990
Sist eierskifte16 april 2004
Sist EU-godkjent-
Vraket-
Avregistrert-

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde215.0 cm
Bredde99.0 cm
Egenvekt90 kg
Tillatt totalvekt190 kg
Maks nyttelast30 kg
Maksvekt foraksel70 kg
Maksvekt bakaksel120 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffBensin
HjuldriftBakhjulsdrift
Antall aksler med drift1 av 2

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1Ikke oppgittIkke oppgittB (50 km/t)Ikke oppgitt16 (71 kg)
2Ikke oppgittIkke oppgittB (50 km/t)Ikke oppgitt35 (121 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
11730 mmIkke oppgittNeiIkke oppgitt70 kgIkke oppgittIkke oppgitt
2Ikke oppgittIkke oppgittJaIkke oppgitt120 kgIkke oppgittIkke oppgitt