Hvem eier bilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR B122 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel B122
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Har byttet registreringsnummer
Registreringsnummeret AD33267 er/har vært knyttet til kjøretøyet.
Bokstaver og tall som ligner på hverandre gir treff om hverandre i kjøretøyregisteret. Eksempelvis vil søk etter registrerigsnummeret AI vise kjøretøyet A1.
EU-kontroll
Ble sist godkjent: 25 oktober 2023
Frist for godkjent EU-kontroll: 25 oktober 2025
Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL B122» til 2292 (Gratis)
Ingen heftelser
For kjøretøy med registreringsnummer B122 er det ikke offentliggjort tinglyste heftelser.
Sist oppdatert 25 september 2025.
jf. Brønnøysundregistrene.
Send SMS « REGNR B122 » til 2292 for å få tilsendt dokumentasjon som kan dokumentere at du var i god tro ved eventuell tvist. (39,-)
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK B122 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER B122 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra utlandet og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
Merke | ALFA ROMEO |
Modellbetegnelse | -- |
Typebetegnelse | GT1300 JUNIOR |
Kjøretøygruppe | Personbil |
Kjøringens art | Egentransport |
Teknisk kode | M1 |
Sitteplasser | 2 seter: 2 foran og 0 bak |
Understellsnummer | AR1226472 |
Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
Førstegangsregistrert | 31 mars 1969 |
Førstegangsregistrert i Norge | 4 november 2009 |
Sist eierskifte | 30 april 2024 |
Sist EU-godkjent | 25 oktober 2023 |
Neste EU-kontroll | 25 oktober 2025 |
Vraket | - |
Avregistrert | - |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
Lengde | 410.0 cm |
Bredde | 158.0 cm |
Egenvekt | 1070 kg |
Tillatt totalvekt | 1340 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
Antall motorer | 1 |
Drivstoff | Bensin |
Hestekrefter | 94 HK (69 kW) |
Slagvolum | 1290 cm3 1.3 liter |
Miljøklasse | Ingen |
Nyttige lenker
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
---|---|---|---|---|---|
1 | 155 - 15 | Ikke oppgitt | S (180 km/t) | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
2 | 155 - 15 | Ikke oppgitt | S (180 km/t) | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.