Hvem eier motorsykkelen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR KD5399 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel KD5399
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK KD5399 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer KD5399 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
#1 Typegodkjenningsmerknad
Egenvekt og nyttelast er veiledende, avhengig av utstyrsnivå.
Kjøretøyopplysninger
Merke | SUZUKI |
Modellbetegnelse | GSX-R1000 |
Typebetegnelse | WVCY |
Variant | 1 |
Versjon | 1 |
Kjøretøygruppe | Tung-MC |
Kjøringens art | Egentransport |
Teknisk kode | L3e |
Makshastighet | 295 km/t |
Sitteplasser | 2 seter: 1 foran og 1 bak |
Understellsnummer | JS1CY111100110008 |
Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
Førstegangsregistrert | 21 mars 2013 |
Førstegangsregistrert i Norge | 21 mars 2013 |
Sist eierskifte | 3 juli 2023 |
Sist EU-godkjent | - |
Vraket | - |
Avregistrert | - |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
Lengde | 204.5 cm |
Bredde | 70.5 cm |
Høyde | 113.0 cm |
Egenvekt | 203 kg |
Tillatt totalvekt | 390 kg |
Maks nyttelast | 112 kg |
Maksvekt foraksel | 145 kg |
Maksvekt bakaksel | 245 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
Antall motorer | 1 |
Hybrid | Nei |
Drivstoff | Bensin |
Hestekrefter | 185 HK (136 kW) |
Girkasse | Manuell |
Motorkode | T717 |
Hjuldrift | Bakhjulsdrift |
Antall aksler med drift | 1 av 2 |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på KD5399
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene KD
- Bokstavene KD tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Hallingdal trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
---|---|---|---|---|---|
1 | 120/70ZR17 | MT3.50 | W (270 km/t) | Ikke oppgitt | 41 (145 kg) |
2 | 190/50ZR17 | MT6.00 | W (270 km/t) | Ikke oppgitt | 60 (250 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
# | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1405 mm | Ikke oppgitt | Nei | Ikke oppgitt | 145 kg | Ikke oppgitt | Ja |
2 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ja | Ikke oppgitt | 245 kg | Ikke oppgitt | Nei |