Tilhenger med tank

BC7322 Norsk Flyindustri -

Tilhenger med tank solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 1977. Avregistrert 6 april 2005.

Hvem eier tilhengeren?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR BC7322 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel BC7322
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Tilhengeren ble avregistrert 6 april 2005. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • tilhengeren skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • tilhengeren har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • tilhengeren er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

Warning symbol Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll

Ble sist godkjent: 12 februar 2003
Frist for godkjent EU-kontroll: 29 februar 2004

Bestill påminnelse om EU-kontroll

Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon



Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL BC7322» til 2292 (Gratis)

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK BC7322 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeNORSK FLYINDUSTRI
Modellbetegnelse-
Typebetegnelse-
KjøretøygruppeTilhenger med tank
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeO4
Sitteplasser seter
Understellsnummer2099
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert25 november 1977
***Dato fastsatt på basis av 1.g.reg.Norge. Opprinnelig registreringsdato første gang kan være tidligere (i utlandet).
Førstegangsregistrert i Norge25 november 1977
Sist eierskifte2 november 2000
Sist EU-godkjent12 februar 2003
Neste EU-kontroll29 februar 2004
Vraket-
Avregistrert6 april 2005

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde935.0 cm
Bredde232.0 cm
Egenvekt5700 kg
Tillatt totalvekt24000 kg
Maks nyttelast18300 kg
Maksvekt foraksel8000 kg
Maksvekt bakaksel16000 kg

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
18.25X156.50X15J (100 km/t)Ikke oppgitt156 (4000 kg)
28.25X156.50X15J (100 km/t)Ikke oppgitt156 (4000 kg)
3Ikke oppgittIkke oppgittJ (100 km/t)Ikke oppgitt156 (4000 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
14550 mmIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt8000 kgIkke oppgittIkke oppgitt
21350 mmIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt8000 kgIkke oppgittIkke oppgitt
3Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt8000 kgIkke oppgittIkke oppgitt