Hvem eier bilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR BC83296 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel BC83296
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Vraket
Bilen ble avregistrert og vraket 17 mars 2012.
EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Ble sist godkjent: 8 juni 2010
Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK BC83296 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER BC83296 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | VOLKSWAGEN |
| Modellbetegnelse | PASSAT CL |
| Typebetegnelse | 351-B |
| Variant | 15 |
| Kjøretøygruppe | Personbil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | M1 |
| Sitteplasser | 5 seter: 2 foran og 3 bak |
| Understellsnummer | WVWZZZ3AZRB025642 |
| Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 31 desember 1994 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 4 januar 1994 |
| Sist eierskifte | 31 juli 1997 |
| Sist EU-godkjent | 8 juni 2010 |
| Neste EU-kontroll | - |
| Vraket | 17 mars 2012 |
| Avregistrert | 17 mars 2012 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 461.0 cm |
| Bredde | 172.0 cm |
| Egenvekt | 1220 kg |
| Tillatt totalvekt | 1750 kg |
| Maksvekt taklast | 75 kg |
| Maksvekt tilhenger med bremser | 1200 kg |
| Maksvekt tilhenger uten bremser | 600 kg |
| Maksvekt tilhengerkobling | 85 kg |
| Maksvekt foraksel | 900 kg |
| Maksvekt bakaksel | 940 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Drivstoff | Bensin |
| Hestekrefter | 90 HK (66 kW) |
| Slagvolum | 1781 cm3 1.8 liter |
| Girkasse | Manuell |
| Motorkode | ABS ELLER ADZ |
| Antall aksler med drift | 1 av 2 |
| Støynivå | 83 dB |
| Miljøklasse | Euro 1 |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på BC83296
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene BC
- Bokstavene BC tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Follo trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 185/65 R 14 | 6JX14 | S (180 km/t) | 35mm | 80 (450 kg) |
| 2 | 185/65 R 14 | 6JX14 | S (180 km/t) | 35mm | 82 (475 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
