Hvem eier bilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR BC89205 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel BC89205
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Vraket
Bilen ble avregistrert og vraket 19 februar 2013.
EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Ble sist godkjent: 20 mai 2011
Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK BC89205 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER BC89205 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | VOLKSWAGEN |
| Modellbetegnelse | POLO |
| Typebetegnelse | 6N |
| Variant | 2 |
| Kjøretøygruppe | Personbil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | M1 |
| Sitteplasser | 5 seter: 2 foran og 3 bak |
| Understellsnummer | WVWZZZ6NZTW049834 |
| Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 31 desember 1995 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 28 november 1995 |
| Sist eierskifte | 4 oktober 2012 |
| Sist EU-godkjent | 20 mai 2011 |
| Neste EU-kontroll | - |
| Vraket | 19 februar 2013 |
| Avregistrert | 19 februar 2013 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 372.0 cm |
| Bredde | 166.0 cm |
| Egenvekt | 950 kg |
| Tillatt totalvekt | 1400 kg |
| Maksvekt taklast | 100 kg |
| Maksvekt tilhenger med bremser | 800 kg |
| Maksvekt tilhenger uten bremser | 450 kg |
| Maksvekt tilhengerkobling | 50 kg |
| Maks vogntogvekt | 2200 kg |
| Maksvekt foraksel | 740 kg |
| Maksvekt bakaksel | 730 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Drivstoff | Bensin |
| Hestekrefter | 60 HK (44 kW) |
| Slagvolum | 1390 cm3 1.4 liter |
| Girkasse | Manuell |
| Motorkode | AEX |
| Antall aksler med drift | 1 av 2 |
| Støynivå | 81 dB |
| Miljøklasse | Euro 1 |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på BC89205
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene BC
- Bokstavene BC tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Follo trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 155/70 R 13 | 4 1/2 J | Q (160 km/t) | 35mm | 74 (375 kg) |
| 2 | 155/70 R 13 | 4 1/2 J | Q (160 km/t) | 35mm | 73 (365 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
