Personbil, vraket

BD15191 Mercedes-Benz Vito 113Burgunder

Burgunderfarget bensindrevet personbil førstegangsregistrert i utlandet i 1999 og bruktimportert til Norge i 1999. Avregistrert og vraket 20 desember 2017.

Hvem eier bilen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR BD15191 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel BD15191
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Vraket

Bilen ble avregistrert og vraket 20 desember 2017.

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Ble sist godkjent: 21 desember 2016

Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.

Statusindikator OK Ingen heftelser

For kjøretøy med registreringsnummer BD15191 er det ikke offentliggjort tinglyste heftelser.

Sist oppdatert 7 oktober 2025.
jf. Brønnøysundregistrene.

Send SMS « REGNR BD15191 » til 2292 for å få tilsendt dokumentasjon som kan dokumentere at du var i god tro ved eventuell tvist. (39,-)

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK BD15191 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeMERCEDES-BENZ
ModellbetegnelseVITO 113
Typebetegnelse638
VariantZK10
VersjonD21AA1
KjøretøygruppePersonbil
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeM1
Sitteplasser8 seter: 2 foran og 6 bak
UnderstellsnummerVSA63811413182441
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert31 desember 1999
Førstegangsregistrert i Norge26 januar 1999
Sist eierskifte28 desember 2011
Sist EU-godkjent21 desember 2016
Neste EU-kontroll-
Vraket20 desember 2017
Avregistrert20 desember 2017

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde466.0 cm
Bredde188.0 cm
Egenvekt1635 kg
Tillatt totalvekt2600 kg
Maksvekt tilhenger med bremser2000 kg
Maksvekt tilhenger uten bremser750 kg
Maksvekt tilhengerkobling75 kg
Maks vogntogvekt4600 kg
Maksvekt foraksel1420 kg
Maksvekt bakaksel1330 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffBensin
Hestekrefter129 HK (95 kW)
Slagvolum1998 cm3
2 liter
GirkasseAutomat
Motorkode111.948
Antall aksler med drift1 av 2
Støynivå82 dB
MiljøklasseEuro 2

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1195/70R15C5.5JR (170 km/t)60mm96 (710 kg)
2195/70R15C5.5JR (170 km/t)60mm94 (670 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.