Tung-MC

BH3337 Triumph Tiger XcxHvit

Hvitfarget bensindrevet tung-mc solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 2015.

Hvem eier motorsykkelen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR BH3337 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel BH3337
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.

Statusindikator OK Ingen heftelser

For kjøretøy med registreringsnummer BH3337 er det ikke offentliggjort tinglyste heftelser.

Sist oppdatert 28 september 2025.
jf. Brønnøysundregistrene.

Send SMS « REGNR BH3337 » til 2292 for å få tilsendt dokumentasjon som kan dokumentere at du var i god tro ved eventuell tvist. (39,-)

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK BH3337 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer BH3337 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

  • #1 Typegodkjenningsmerknad

    Egenvekt og nyttelast er veiledende, avhengig av utstyrsnivå.

Kjøretøyopplysninger

MerkeTRIUMPH
ModellbetegnelseTIGER XCX
TypebetegnelseA082
Variant1
VersjonSMTTRE16B8
KjøretøygruppeTung-MC
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeL3e
Makshastighet210 km/t
Sitteplasser2 seter: 1 foran og 1 bak
UnderstellsnummerSMTTRE16B8F698806
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert18 mars 2015
Førstegangsregistrert i Norge18 mars 2015
Sist eierskifte17 april 2024
Sist EU-godkjent-
Vraket-
Avregistrert-

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde221.5 cm
Bredde84.5 cm
Høyde139.0 cm
Egenvekt221 kg
Tillatt totalvekt438 kg
Maks nyttelast142 kg
Maksvekt foraksel144 kg
Maksvekt bakaksel294 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
HybridNei
DrivstoffBensin
Hestekrefter95 HK (70 kW)
GirkasseManuell
MotorkodeSTD B
HjuldriftBakhjulsdrift
Antall aksler med drift1 av 2

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
190/90-212,15H (210 km/t)Ikke oppgitt41 (145 kg)
2150/70-174,25H (210 km/t)Ikke oppgitt66 (300 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
11545 mmIkke oppgittNeiIkke oppgitt144 kg1Ja
2Ikke oppgittIkke oppgittJaIkke oppgitt294 kg1Nei