Hvem eier bussen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR BT60472 » til 2292 (49,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel BT60472
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Avregistrert
Bussen ble avregistrert 27 mars 2023. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- bussen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- bussen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- bussen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Ble sist godkjent: 11 november 2022
Frist for godkjent EU-kontroll: 10 desember 2023
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL BT60472» til 2292 (Gratis)
Ingen heftelser
For kjøretøy med registreringsnummer BT60472 er det ikke offentliggjort tinglyste heftelser.
Sist oppdatert 3 desember 2025.
jf. Brønnøysundregistrene.
Send SMS « REGNR BT60472 » til 2292 for å få tilsendt dokumentasjon som kan dokumentere at du var i god tro ved eventuell tvist. (49,-)
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK BT60472 » til 2292 (49,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER BT60472 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra Polen og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel. Kjøretøyets kilometerstand viste 6152 km ved innførsel. Registreringsnummer i Polen var PWR116CG.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Produsent | Isuzu Motors Limitid, 6-26-1 Minami-oi, Shingawa-ku |
| Merke | ISUZU |
| Modellbetegnelse | TURQUOISE |
| Typebetegnelse | Q-BUS31 |
| Kjøretøygruppe | Buss |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | M3 |
| Makshastighet | 100 km/t |
| Sitteplasser | 33 seter: 2 foran og 31 bak |
| Understellsnummer | NNAM0ATLE02000713 |
| Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 25 juli 2016 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 25 april 2017 |
| Sist eierskifte | 27 desember 2019 |
| Sist EU-godkjent | 11 november 2022 |
| Neste EU-kontroll | 10 desember 2023 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 27 mars 2023 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 772.0 cm |
| Bredde | 232.0 cm |
| Høyde | 333.0 cm |
| Egenvekt | 7110 kg |
| Tillatt totalvekt | 10400 kg |
| Maks nyttelast | 3215 kg |
| Maks vogntogvekt | 12600 kg |
| Maksvekt foraksel | 4000 kg |
| Maksvekt bakaksel | 6400 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Hybrid | Nei |
| Drivstoff | Diesel |
| Hestekrefter | 190 HK (140 kW) |
| Girkasse | Automat |
| Hjuldrift | Bakhjulsdrift |
| Antall aksler med drift | 1 av 2 |
| Miljøklasse | Euro 5 |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på BT60472
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene BT
- Bokstavene BT tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Asker og Bærum trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 235/75R17,5 | 6,50" | J (100 km/t) | Ikke oppgitt | 132 (2000 kg) |
| 2 | 235/75R17,5 | 6,50" | J (100 km/t) | Ikke oppgitt | 124 (1600 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 3815 mm | Ikke oppgitt | Nei | Nei | 4000 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ja | Ja | 6400 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |