Hvem eier bilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR BT60492 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel BT60492
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Vraket
Bilen ble avregistrert og vraket 14 juni 2019.
EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.
Ingen heftelser
For kjøretøy med registreringsnummer BT60492 er det ikke offentliggjort tinglyste heftelser.
Sist oppdatert 10 oktober 2025.
jf. Brønnøysundregistrene.
Send SMS « REGNR BT60492 » til 2292 for å få tilsendt dokumentasjon som kan dokumentere at du var i god tro ved eventuell tvist. (39,-)
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK BT60492 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer BT60492 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra Tyskland og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel. Kjøretøyets kilometerstand viste 44208 km ved innførsel. Registreringsnummer i Tyskland var SB J44.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
#1 Typegodkjenningsmerknad
Egenvekt og nyttelast er veiledende-avhengig av utstyrsnivå
Kjøretøyopplysninger
Produsent | Bayerische Motoren Werke AG |
Merke | BMW |
Modellbetegnelse | M5 |
Typebetegnelse | M5/M6 |
Variant | FV91 |
Versjon | 5A0V0 |
Kjøretøygruppe | Personbil |
Kjøringens art | Egentransport |
Teknisk kode | M1 |
Makshastighet | 305 km/t |
Sitteplasser | 5 seter: 2 foran og 3 bak |
Understellsnummer | WBSFV910X0DW96818 |
Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
Førstegangsregistrert | 27 september 2012 |
Førstegangsregistrert i Norge | 6 april 2017 |
Sist eierskifte | 19 september 2018 |
Sist EU-godkjent | - |
Neste EU-kontroll | - |
Vraket | 14 juni 2019 |
Avregistrert | 14 juni 2019 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
Lengde | 491.0 cm |
Bredde | 189.0 cm |
Egenvekt | 1870 kg |
Tillatt totalvekt | 2410 kg |
Maks nyttelast | 465 kg |
Maksvekt tilhenger med bremser | 2000 kg |
Maksvekt tilhenger uten bremser | 750 kg |
Maksvekt tilhengerkobling | 90 kg |
Maks vogntogvekt | 4530 kg |
Maksvekt foraksel | 1180 kg |
Maksvekt bakaksel | 1260 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
Antall motorer | 1 |
Hybrid | Nei |
Drivstoff | Bensin |
Hestekrefter | 560 HK (412 kW) |
Girkasse | Automat |
Motorkode | S63B44B |
Hjuldrift | Bakhjulsdrift |
Antall aksler med drift | 1 av 2 |
Forbruk | 0.99 liter per mil |
Miljøklasse | Euro 5 |
NOx-utslipp | 12 milligram NOx per kilometer |
co2-utslipp | 232 gram co2 per kilometer 2.3 tonn co2 per 10.000 kilometer |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på BT60492
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene BT
- Bokstavene BT tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Asker og Bærum trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
---|---|---|---|---|---|
1 | 265/40ZR19 | 9JX19 | Z | 32mm | 90 (600 kg) |
2 | 295/35ZR19 | 10JX19 | Z | 34mm | 92 (630 kg) |
Kombinasjon 2
Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
---|---|---|---|---|---|
1 | 265/35ZR20 | 9JX20 | Z | 32mm | 90 (600 kg) |
2 | 295/30ZR20 | 10JX20 | Z | 34mm | 92 (630 kg) |
Kombinasjon 3
Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
---|---|---|---|---|---|
1 | 255/35R20 M+S | 9JX20 | Z | 32mm | 90 (600 kg) |
2 | 255/35R20 M+S | 9JX20 | Z | 34mm | 92 (630 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
# | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2960 mm | 1631 | Nei | Nei | 1180 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
2 | Ikke oppgitt | 1612 | Ja | Nei | 1260 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |