Hvem eier bilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR BU41708 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel BU41708
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
EU-kontroll
Frist for godkjent EU-kontroll: 24 juni 2028
Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL BU41708» til 2292 (Gratis)
Ingen heftelser
For kjøretøy med registreringsnummer BU41708 er det ikke offentliggjort tinglyste heftelser.
Sist oppdatert 24 oktober 2025.
jf. Brønnøysundregistrene.
Send SMS « REGNR BU41708 » til 2292 for å få tilsendt dokumentasjon som kan dokumentere at du var i god tro ved eventuell tvist. (39,-)
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK BU41708 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer BU41708 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Neste avlesning forventes på EU-kontroll senest 24 juni 2028.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra Tyskland og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel. Kjøretøyets kilometerstand viste 2023 km ved innførsel. Registreringsnummer i Tyskland var BIR AN 430.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
#1 Typegodkjenningsmerknad
Egenvekt og nyttelast er veiledende - avhengig av utstyr
Kjøretøyopplysninger
| Produsent | Audi Sport GmbH |
| Merke | AUDI |
| Modellbetegnelse | TT RS Coupé |
| Typebetegnelse | 8J |
| Variant | CDNWAQ1 |
| Versjon | QD7AD7DL002RT41E20S44BIAEM1B0 |
| Dører | 2 sidedører |
| Kjøretøygruppe | Personbil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | M1 |
| Makshastighet | 280 km/t |
| Sitteplasser | 4 seter: 2 foran og 2 bak |
| Understellsnummer | WAUZZZFV5P1901263 |
| Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 24 juni 2024 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 3 oktober 2024 |
| Sist eierskifte | 3 oktober 2024 |
| Sist EU-godkjent | - |
| Neste EU-kontroll | 24 juni 2028 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | - |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 420.0 cm |
| Bredde | 183.2 cm |
| Høyde | 134.9 cm |
| Egenvekt | 1498 kg |
| Tillatt totalvekt | 1875 kg |
| Maks nyttelast | 302 kg |
| Maksvekt foraksel | 1070 kg |
| Maksvekt bakaksel | 905 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Hybrid | Nei |
| Drivstoff | Bensin |
| Hestekrefter | 400 HK (294 kW) |
| Girkasse | Automat |
| Motorkode | DNW |
| Hjuldrift | Firehjulsdrift AWD |
| Antall aksler med drift | 2 av 2 |
| Støynivå | 72 dB |
| Miljøklasse | Euro 6 |
| Partikkelfilter DPF | Ja |
| NOx-utslipp | 24.5 milligram NOx per kilometer |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på BU41708
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene BU
- Bokstavene BU tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Asker og Bærum trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 225/40R19 M+S | 8.0JX19 | Y (300 km/t) | 52mm | 87 (545 kg) |
| 2 | 225/40R19 M+S | 8.0JX19 | Y (300 km/t) | 52mm | 81 (462 kg) |
Kombinasjon 2
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 245/35R19 M+S | 9.0JX19 | Y (300 km/t) | 52mm | 87 (545 kg) |
| 2 | 245/35R19 M+S | 9.0JX19 | Y (300 km/t) | 52mm | 81 (462 kg) |
Kombinasjon 3
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 245/35R19 | 9.0JX19 | Y (300 km/t) | 52mm | 87 (545 kg) |
| 2 | 245/35R19 | 9.0JX19 | Y (300 km/t) | 52mm | 81 (462 kg) |
Kombinasjon 4
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 255/30R20 | 9.0JX20 | Y (300 km/t) | 52mm | 87 (545 kg) |
| 2 | 255/30R20 | 9.0JX20 | Y (300 km/t) | 52mm | 81 (462 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2502 mm | 1564 | Ja | Ikke oppgitt | 1070 kg | Ikke oppgitt | Ja |
| 2 | Ikke oppgitt | 1548 | Ja | Ikke oppgitt | 905 kg | Ikke oppgitt | Nei |
