Moped

BV5607 Suzuki X-1 50Burgunder

Burgunderfarget bensindrevet moped førstegangsregistrert i utlandet i 1980 og bruktimportert til Norge i 2017. Avregistrert 1 november 2023.

Hvem eier mopeden?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR BV5607 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel BV5607
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Mopeden ble avregistrert 1 november 2023. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • mopeden skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • mopeden har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • mopeden er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.

Statusindikator OK Ingen heftelser

For kjøretøy med registreringsnummer BV5607 er det ikke offentliggjort tinglyste heftelser.

Sist oppdatert 7 oktober 2025.
jf. Brønnøysundregistrene.

Send SMS « REGNR BV5607 » til 2292 for å få tilsendt dokumentasjon som kan dokumentere at du var i god tro ved eventuell tvist. (39,-)

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk

Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK BV5607 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer BV5607 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Warning symbol Bruktimport

Kjøretøyet er bruktimportert fra utlandet og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeSUZUKI
ModellbetegnelseX-1 50
TypebetegnelseZR50K
KjøretøygruppeMoped
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeL1e
Sitteplasser1 seter: 1 foran og 0 bak
UnderstellsnummerZR50K506929
BruktimportJa

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert14 september 1980
Førstegangsregistrert i Norge31 august 2017
Sist eierskifte31 august 2017
Sist EU-godkjent-
Vraket-
Avregistrert1 november 2023

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde200.0 cm
Bredde74.5 cm
Egenvekt90 kg
Tillatt totalvekt180 kg
Maksvekt foraksel60 kg
Maksvekt bakaksel120 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffBensin
Hestekrefter2 HK (1.11 kW)
Slagvolum49 cm3
0 liter
GirkasseManuell
Antall aksler med drift1 av 2

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
12.50-181.40B (50 km/t)Ikke oppgitt10 (60 kg)
22,75-181.40B (50 km/t)Ikke oppgitt35 (121 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.