Hvem eier tilhengeren?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR BX7761 » til 2292 (49,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel BX7761
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Avregistrert
Tilhengeren ble avregistrert 12 november 2020. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- tilhengeren skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- tilhengeren har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- tilhengeren er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Ble sist godkjent: 4 desember 2019
Frist for godkjent EU-kontroll: 31 januar 2021
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL BX7761» til 2292 (Gratis)
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk
Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK BX7761 » til 2292 (49,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER BX7761 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra Danmark og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel. Registreringsnummer i Danmark var CG4594.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
#1 Vognkortmerknad
Understellsnummer og
Fabrikasjonsplate: understellsnummer innpreget pånytt, ramme h.
S.
Foran aksel 2.;
Kjøretøyopplysninger
| Produsent | Vito Steel A/S |
| Merke | VI-TO |
| Modellbetegnelse | - |
| Typebetegnelse | 2152N |
| Kjøretøygruppe | Tilhenger med tank |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | O4 |
| Sitteplasser | seter |
| Understellsnummer | UH92152N070VS1562 |
| Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 6 oktober 2017 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 19 oktober 2017 |
| Sist eierskifte | 19 oktober 2017 |
| Sist EU-godkjent | 4 desember 2019 |
| Neste EU-kontroll | 31 januar 2021 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 12 november 2020 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 888.0 cm |
| Bredde | 255.0 cm |
| Egenvekt | 5100 kg |
| Tillatt totalvekt | 22000 kg |
| Maks nyttelast | 16900 kg |
| Maksvekt foraksel | 11000 kg |
| Maksvekt bakaksel | 11000 kg |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på BX7761
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene BX
- Bokstavene BX tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Asker og Bærum trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 275/70R22,5 | 7.50 | J (100 km/t) | Ikke oppgitt | 144 (2800 kg) |
| 2 | 275/70R22,5 | 7.50 | J (100 km/t) | Ikke oppgitt | 144 (2800 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 4400 mm | 1840 | Ikke oppgitt | Ja | 11000 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | Ikke oppgitt | 1840 | Ikke oppgitt | Ja | 11000 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |