Personbil

C725939 Nsu 1200

Bensindrevet personbil solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 1969.

Hvem eier bilen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR C725939 » til 2292 (49,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel C725939
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Har byttet registreringsnummer

Registreringsnummeret CV10201 er/har vært knyttet til kjøretøyet.

Bytte av registreringsnummer skjer for eksempel etter tap/tyveri av skilt.

Bokstaver og tall som ligner på hverandre gir treff om hverandre i kjøretøyregisteret. Eksempelvis vil søk etter registrerigsnummeret AI vise kjøretøyet A1.

Warning symbol Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll

Ble sist godkjent: 15 oktober 2019
Frist for godkjent EU-kontroll: 15 oktober 2021

Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.

Bestill påminnelse om EU-kontroll

Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon



Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL C725939» til 2292 (Gratis)

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK C725939 » til 2292 (49,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeNSU
Modellbetegnelse1200
Typebetegnelse77/F
Variant1
KjøretøygruppePersonbil
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeM1
Sitteplasser5 seter: 2 foran og 3 bak
Understellsnummer3770601498
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert12 august 1969
Førstegangsregistrert i Norge12 august 1969
Sist eierskifte18 oktober 2013
Sist EU-godkjent15 oktober 2019
Neste EU-kontroll15 oktober 2021
Vraket-
Avregistrert-

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde397.0 cm
Bredde150.0 cm
Egenvekt700 kg
Tillatt totalvekt1130 kg
Maksvekt tilhenger med bremser630 kg
Maksvekt tilhenger uten bremser350 kg
Maksvekt foraksel510 kg
Maksvekt bakaksel620 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffBensin
Slagvolum1177 cm3
1.2 liter
MiljøklasseIngen

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
16.15/155 X 13Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt61 (257 kg)
26.15/155 X 13Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt68 (315 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.