Hvem eier bilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR CC91882 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel CC91882
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Avregistrert
Bilen ble avregistrert 10 juni 1998. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- bilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- bilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- bilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Frist for godkjent EU-kontroll: 28 februar 1998
Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL CC91882» til 2292 (Gratis)
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK CC91882 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer CC91882 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Neste avlesning forventes på EU-kontroll senest 28 februar 1998.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | PEUGEOT |
| Modellbetegnelse | 505 SR |
| Typebetegnelse | VF3551A1? |
| Variant | 2 |
| Kjøretøygruppe | Personbil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | M1 |
| Sitteplasser | 5 seter: 2 foran og 3 bak |
| Understellsnummer | VF3551A1101340970 |
| Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 21 april 1982 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 21 april 1982 |
| Sist eierskifte | 16 oktober 1997 |
| Sist EU-godkjent | - |
| Neste EU-kontroll | 28 februar 1998 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 10 juni 1998 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 458.0 cm |
| Bredde | 173.0 cm |
| Egenvekt | 1200 kg |
| Tillatt totalvekt | 1760 kg |
| Maksvekt tilhenger med bremser | 1080 kg |
| Maksvekt tilhenger uten bremser | 600 kg |
| Maksvekt foraksel | 860 kg |
| Maksvekt bakaksel | 960 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Drivstoff | Bensin |
| Slagvolum | 1971 cm3 2 liter |
| Miljøklasse | Ingen |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på CC91882
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene CC
- Bokstavene CC tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Lillestrøm trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 175 SR 14 | 5J | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 79 (437 kg) |
| 2 | 175 SR 14 | 5J | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 83 (487 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
