CE25119 (en MITSUBISHI PAJERO) ble etterlyst av politiet den 7 oktober 1998. Ring politiet på telefon 112 eller 02800 dersom du har opplysninger.
Kombinert bil

CE25119 Mitsubishi Pajero Turbo

Dieseldrevet kombinert bil solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 1986. Avregistrert 16 juni 2017.

Hvem eier bilen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR CE25119 » til 2292 (49,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel CE25119
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Bilen ble avregistrert 16 juni 2017. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • bilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • bilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • bilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

Warning symbol Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll

Ble sist godkjent: 21 januar 1997
Frist for godkjent EU-kontroll: 30 september 1998

Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.

Bestill påminnelse om EU-kontroll

Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon



Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL CE25119» til 2292 (Gratis)

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK CE25119 » til 2292 (49,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeMITSUBISHI
ModellbetegnelsePAJERO TURBO
TypebetegnelseJMBLO48GW??
Variant1
KjøretøygruppeKombinert bil
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeN1
Sitteplasser4 seter: 2 foran og 2 bak
UnderstellsnummerJMBL048GWGY404573
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert26 september 1986
Førstegangsregistrert i Norge26 september 1986
Sist eierskifte8 mars 1999
Sist EU-godkjent21 januar 1997
Neste EU-kontroll30 september 1998
Vraket-
Avregistrert16 juni 2017

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde460.0 cm
Bredde168.0 cm
Egenvekt1770 kg
Tillatt totalvekt2470 kg
Maksvekt tilhenger med bremser1770 kg
Maksvekt tilhenger uten bremser750 kg
Maksvekt foraksel1000 kg
Maksvekt bakaksel1600 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffDiesel
Slagvolum2346 cm3
2.3 liter
MiljøklasseIngen

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1215 SR 156JIkke oppgittIkke oppgitt84 (500 kg)
2215 SR 156JIkke oppgittIkke oppgitt100 (800 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.