Hvem eier kjøretøyet?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR CL2242 » til 2292 (49,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel CL2242
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Avregistrert
Kjøretøyet ble avregistrert 30 januar 2014. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- kjøretøyet skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- kjøretøyet har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- kjøretøyet er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Ble sist godkjent: 21 april 2010
Frist for godkjent EU-kontroll: 30 juni 2011
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL CL2242» til 2292 (Gratis)
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK CL2242 » til 2292 (49,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER CL2242 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra utlandet og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | ALTO |
| Modellbetegnelse | MOXY 5222B |
| Typebetegnelse | --- |
| Kjøretøygruppe | Motorkran |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | N3 |
| Sitteplasser | 1 seter: 1 foran og 0 bak |
| Understellsnummer | 51577 |
| Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 31 desember 1989 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 14 november 1995 |
| Sist eierskifte | 6 juni 2016 |
| Sist EU-godkjent | 21 april 2010 |
| Neste EU-kontroll | 30 juni 2011 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 30 januar 2014 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 915.0 cm |
| Bredde | 260.0 cm |
| Egenvekt | 14340 kg |
| Tillatt totalvekt | 36300 kg |
| Maksvekt foraksel | 12100 kg |
| Maksvekt bakaksel | 24200 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Drivstoff | Diesel |
| Slagvolum | 9000 cm3 9 liter |
| Antall aksler med drift | 2 av 3 |
| Miljøklasse | Ingen |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på CL2242
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene CL
- Bokstavene CL tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Lillestrøm trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 20.5R 25 | 17.00/20 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 171 (6150 kg) |
| 2 | 20.5R 25 | 17.00/20 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 195 (12150 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.