Hvem eier tilhengeren?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR CS2032 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel CS2032
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk
Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK CS2032 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer CS2032 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
#1 Typegodkjenningsmerknad
Maks.
Hast. 40 km/h endret understellsnummer, hengere registrert før 30.04.2018 beholder sin opprinnelige id, ref 18/5522-4;
Kjøretøyopplysninger
| Merke | WECKMAN |
| Modellbetegnelse | WS 170-2 |
| Typebetegnelse | WS 170-2 |
| Variant | - |
| Versjon | - |
| Kjøretøygruppe | Tilhenger til traktor |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | R3 |
| Makshastighet | 40 km/t |
| Sitteplasser | seter |
| Understellsnummer | 151701411749 |
| Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 9 februar 2017 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 9 februar 2017 |
| Sist eierskifte | 9 februar 2017 |
| Sist EU-godkjent | - |
| Vraket | - |
| Avregistrert | - |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 772.0 cm |
| Bredde | 244.0 cm |
| Egenvekt | 4520 kg |
| Tillatt totalvekt | 21520 kg |
| Maks nyttelast | 17000 kg |
| Maksvekt tilhengerkobling | 3330 kg |
| Maksvekt foraksel | 18190 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Hybrid | Nei |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på CS2032
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene CS
- Bokstavene CS tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Lillestrøm trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 600/50R 22,5 | 22,5" | A8 (40 km/t) | Ikke oppgitt | 161 (4625 kg) |
| 2 | 600/50R 22,5 | 22,5" | A8 (40 km/t) | Ikke oppgitt | 161 (4625 kg) |
| Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 1430 mm | 1829 | Ikke oppgitt | Nei | 9095 kg | 2 | Nei |
| 2 | Ikke oppgitt | 1829 | Ikke oppgitt | Nei | 9095 kg | 2 | Nei |