Hvem eier traktoren?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR D956 » til 2292 (49,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel D956
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk
Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK D956 » til 2292 (49,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer D956 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
#1 Vognkortmerknad
Må bare benyttes - ved spesielle anledniger som f.
Eks.
Motorhistoriske samlinger og løp- ellers leilighetsvis når bruken ikke er til unødig fare eller ulempe for annen trafikk
Kjøretøyopplysninger
| Merke | BOLINDER MUNKTELL |
| Modellbetegnelse | 1957 |
| Typebetegnelse | BM-425 |
| Kjøretøygruppe | Traktor |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | TR |
| Sitteplasser | 1 seter: 1 foran og 0 bak |
| Understellsnummer | 01973 |
| Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 16 juni 2000 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 16 juni 2000 |
| Sist eierskifte | 16 juni 2000 |
| Sist EU-godkjent | - |
| Vraket | - |
| Avregistrert | - |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 297.0 cm |
| Bredde | 170.0 cm |
| Egenvekt | 1350 kg |
| Tillatt totalvekt | 1980 kg |
| Maks nyttelast | 555 kg |
| Maksvekt foraksel | 850 kg |
| Maksvekt bakaksel | 1130 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Drivstoff | Bensin |
| Antall aksler med drift | 1 av 2 |
Nyttige lenker
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 5.50 - 16 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 78 (425 kg) |
| 2 | 11.2 - 28 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 89 (580 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 850 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 1130 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |