Tilhenger med tank

DB2191 Fjeldhus Bruk Tt15Blå

Blåfarget tilhenger med tank solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 1973. Avregistrert 2 februar 1998.

Hvem eier tilhengeren?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR DB2191 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel DB2191
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Tilhengeren ble avregistrert 2 februar 1998. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • tilhengeren skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • tilhengeren har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • tilhengeren er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

Warning symbol Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll

Ble sist godkjent: 7 oktober 1996
Frist for godkjent EU-kontroll: 31 januar 1998

Bestill påminnelse om EU-kontroll

Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon



Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL DB2191» til 2292 (Gratis)

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK DB2191 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeFJELDHUS BRUK
ModellbetegnelseTT15
Typebetegnelse-
KjøretøygruppeTilhenger med tank
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeO4
Sitteplasser seter
Understellsnummer8872
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert9 august 1973
***Dato fastsatt på basis av 1.g.reg.Norge. Opprinnelig registreringsdato første gang kan være tidligere (i utlandet).
Førstegangsregistrert i Norge9 august 1973
Sist eierskifte13 oktober 1992
Sist EU-godkjent7 oktober 1996
Neste EU-kontroll31 januar 1998
Vraket-
Avregistrert2 februar 1998

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde910.0 cm
Bredde237.0 cm
Egenvekt4740 kg
Tillatt totalvekt18000 kg
Maks nyttelast13260 kg
Maksvekt foraksel9000 kg
Maksvekt bakaksel9000 kg

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
110.00 X 20 X 2Ikke oppgittJ (100 km/t)Ikke oppgitt160 (4500 kg)
210.00 X 20 X 2Ikke oppgittJ (100 km/t)Ikke oppgitt160 (4500 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
15160 mmIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt9000 kgIkke oppgittIkke oppgitt
2Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt9000 kgIkke oppgittIkke oppgitt