Hvem eier bilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR DB63453 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel DB63453
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Avregistrert
Bilen ble avregistrert 5 desember 1986. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- bilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- bilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- bilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Frist for godkjent EU-kontroll: 31 mars 2018
Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL DB63453» til 2292 (Gratis)
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK DB63453 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer DB63453 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Neste avlesning forventes på EU-kontroll senest 31 mars 2018.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | FIAT |
| Modellbetegnelse | 131 S MIRAFIORI 1600 |
| Typebetegnelse | 131 A 1 |
| Variant | 1 |
| Kjøretøygruppe | Personbil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | M1 |
| Sitteplasser | 5 seter: 2 foran og 3 bak |
| Understellsnummer | 87883 |
| Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 27 januar 1976 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 27 januar 1976 |
| Sist eierskifte | 20 august 1992 |
| Sist EU-godkjent | - |
| Neste EU-kontroll | 31 mars 2018 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 5 desember 1986 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 427.0 cm |
| Bredde | 165.0 cm |
| Egenvekt | 1010 kg |
| Tillatt totalvekt | 1450 kg |
| Maksvekt tilhenger med bremser | 800 kg |
| Maksvekt tilhenger uten bremser | 480 kg |
| Maksvekt foraksel | 670 kg |
| Maksvekt bakaksel | 800 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Drivstoff | Bensin |
| Slagvolum | 1585 cm3 1.6 liter |
| Miljøklasse | Ingen |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på DB63453
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene DB
- Bokstavene DB tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Oslo trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 155 SR - 13 | 4,5" | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 70 (335 kg) |
| 2 | 155 SR - 13 | 4,5" | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 76 (400 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
