Tung-MC

DD3207 Honda Super Sp 7500 FourBlå

Blåfarget bensindrevet tung-mc solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 1978.

Hvem eier motorsykkelen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR DD3207 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel DD3207
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK DD3207 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer DD3207 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

  • #1 Vognkortmerknad

    Se vedl.
    Foto.
    Godkjent ombygd til chopper.
    Max for gaffellengde 12".
    Max motoreffekt 65 kw.
  • #2 Typegodkjenningsmerknad

    Fabrikasjonsplate:
    Innpreget understellnr:
    Ramme/karosseri:

Kjøretøyopplysninger

MerkeHONDA
ModellbetegnelseSUPER SP 7500 FOUR
TypebetegnelseCB 750 G
Variant1
KjøretøygruppeTung-MC
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeMCT
Sitteplasser2 seter: 1 foran og 1 bak
UnderstellsnummerCB750G1002053
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert8 september 1978
***Dato fastsatt på basis av 1.g.reg.Norge. Opprinnelig registreringsdato første gang kan være tidligere (i utlandet).
Førstegangsregistrert i Norge8 september 1978
Sist eierskifte20 november 2019
Sist EU-godkjent-
Vraket-
Avregistrert-

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde226.0 cm
Bredde75.0 cm
Egenvekt250 kg
Tillatt totalvekt450 kg
Maks nyttelast130 kg
Maksvekt foraksel150 kg
Maksvekt bakaksel300 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffBensin
Hestekrefter72 HK (53 kW)
HjuldriftBakhjulsdrift
Antall aksler med drift1 av 2

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1110/80 X 173 X 17Ikke oppgittIkke oppgitt42 (150 kg)
2170/60 X 184,5 X 18Ikke oppgittIkke oppgitt66 (300 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
1Ikke oppgittIkke oppgittNeiIkke oppgitt150 kgIkke oppgittIkke oppgitt
2Ikke oppgittIkke oppgittJaIkke oppgitt300 kgIkke oppgittIkke oppgitt