Kombinert bil

DF60847 Ford E 250Grå

Gråfarget dieseldrevet kombinert bil solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 1990. Avregistrert 18 september 2013.

Hvem eier bilen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR DF60847 » til 2292 (49,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel DF60847
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Bilen ble avregistrert 18 september 2013. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • bilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • bilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • bilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

Warning symbol Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll

Ble sist godkjent: 5 oktober 2012
Frist for godkjent EU-kontroll: 30 november 2018

Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.

Bestill påminnelse om EU-kontroll

Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon



Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL DF60847» til 2292 (Gratis)

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK DF60847 » til 2292 (49,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeFORD
ModellbetegnelseE 250
Typebetegnelse-
KjøretøygruppeKombinert bil
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeN2
Sitteplasser5 seter: 2 foran og 3 bak
Understellsnummer1FMHE21M4LHA10713
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert3 januar 1990
Førstegangsregistrert i Norge3 januar 1990
Sist eierskifte31 august 2010
Sist EU-godkjent5 oktober 2012
Neste EU-kontroll30 november 2018
Vraket-
Avregistrert18 september 2013

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde525.0 cm
Bredde203.0 cm
Egenvekt2730 kg
Tillatt totalvekt3870 kg
Maksvekt tilhenger med bremser1999 kg
Maksvekt tilhenger uten bremser1000 kg
Maksvekt foraksel1905 kg
Maksvekt bakaksel2415 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffDiesel
Slagvolum7300 cm3
7.3 liter
MiljøklasseIngen

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1Ikke oppgittIkke oppgitt101Ikke oppgitt107 (975 kg)
2LT215/85R 16 EIkke oppgitt101Ikke oppgitt115 (1215 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.