Buss, vraket

DF62218 Renault Master T 35DHvit

Hvitfarget dieseldrevet buss førstegangsregistrert i utlandet i 1989 og bruktimportert til Norge i 1989. Avregistrert og vraket 23 januar 1998.

Hvem eier bussen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR DF62218 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel DF62218
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Vraket

Bussen ble avregistrert og vraket 23 januar 1998.

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Ble sist godkjent: 22 desember 1995

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk

Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK DF62218 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeRENAULT
ModellbetegnelseMASTER T 35D
TypebetegnelseVF6FB30A1
KjøretøygruppeBuss
Kjøringens artAnnen ervervsmessig kjøring
Teknisk kodeM2
Sitteplasser16 seter: 3 foran og 13 bak
UnderstellsnummerVF6FB30A101262527
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert31 desember 1989
***Måned og dag er ukjent. Kun opprinnelig registreringsår er kjent fra kilden.
Førstegangsregistrert i Norge20 oktober 1989
Sist eierskifte20 oktober 1989
Sist EU-godkjent22 desember 1995
Neste EU-kontroll-
Vraket23 januar 1998
Avregistrert23 januar 1998

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde560.0 cm
Bredde200.0 cm
Egenvekt2320 kg
Tillatt totalvekt3800 kg
Maks nyttelast1405 kg
Maksvekt foraksel1720 kg
Maksvekt bakaksel2120 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
HybridNei
DrivstoffDiesel
Antall aksler med drift1 av 2

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1205/75 R 16 CIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt103 (875 kg)
2205/75 R 16 CIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt110 (1060 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
1Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt1720 kgIkke oppgittIkke oppgitt
2Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt2120 kgIkke oppgittIkke oppgitt