Hvem eier bilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR DH28610 » til 2292 (49,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel DH28610
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Avregistrert
Bilen ble avregistrert 2 mars 1995. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- bilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- bilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- bilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Frist for godkjent EU-kontroll: 31 oktober 2018
Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL DH28610» til 2292 (Gratis)
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk
Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK DH28610 » til 2292 (49,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer DH28610 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Neste avlesning forventes på EU-kontroll senest 31 oktober 2018.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
#1 Typegodkjenningsmerknad
Dispensasjon vedrørende plasseringen av baklys godkjenningen gjelder for 13 biler til 1.
Januar 1995 det er inntil videre gitt disp.
Fra kravene om div.
Dokumentasjoner kablene fra batteri til motor må beskyttes med en strømpe bremserør og slanger må ikke berøre ramme,karosseri,braketter el.
L.
Kjennemerkebelysning må ha stor nok lysvinkel og ikke lyse bakover jordledning for nær eksosrør fra propanbrenner el.
Kabler gjennom karosseri må beskyttes med gummiføringer mangler gummibesk.
I enden av besk.
Strømpe for el.
Kabler til motor gummibelg på parkeringsbremsewirer berørte brakett
Fabrikasjonsplate:
Innpreget understellnr: på venstre fremre dørstolpe
Ramme/karosseri: separat ramme av aluminium, polyetylen karosseri
Kjøretøyopplysninger
| Merke | PIVCO |
| Modellbetegnelse | CITY BEE |
| Typebetegnelse | X001 |
| Variant | 1 |
| Kjøretøygruppe | Personbil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | M1 |
| Makshastighet | 100 km/t |
| Sitteplasser | 2 seter: 2 foran og 0 bak |
| Understellsnummer | X001940010 |
| Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 8 februar 1994 |
| *** | Dato fastsatt på basis av 1.g.reg.Norge. Opprinnelig registreringsdato første gang kan være tidligere (i utlandet). |
| Førstegangsregistrert i Norge | 8 februar 1994 |
| Sist eierskifte | 8 februar 1994 |
| Sist EU-godkjent | - |
| Neste EU-kontroll | 31 oktober 2018 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 2 mars 1995 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 280.0 cm |
| Bredde | 150.0 cm |
| Egenvekt | 810 kg |
| Tillatt totalvekt | 1025 kg |
| Maks nyttelast | 140 kg |
| Maksvekt foraksel | 480 kg |
| Maksvekt bakaksel | 545 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Hybrid | Nei |
| Drivstoff | Elektrisk |
| Hestekrefter | 27 HK (20 kW) |
| Hjuldrift | Forhjulsdrift |
| Antall aksler med drift | 1 av 2 |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på DH28610
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene DH
- Bokstavene DH tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Oslo trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 155/70 R 13 | 5J X 13 | J (100 km/t) | 28mm | 59 (243 kg) |
| 2 | 155/70 R 13 | 5J X 13 | J (100 km/t) | 28mm | 64 (280 kg) |
Kombinasjon 2
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Ikke oppgitt | 5J X 13 | J (100 km/t) | 28mm | 59 (243 kg) |
| 2 | Ikke oppgitt | 5J X 13 | J (100 km/t) | 28mm | 64 (280 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 1760 mm | 1320 | Ja | Ikke oppgitt | 480 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | Ikke oppgitt | 1320 | Nei | Ikke oppgitt | 545 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |