Semitrailer

DH9462 Nentam Fruenhof -

Semitrailer førstegangsregistrert i utlandet i 1967 og bruktimportert til Norge i 1987. Avregistrert 30 desember 2008.

Hvem eier semitraileren?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR DH9462 » til 2292 (49,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel DH9462
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Semitraileren ble avregistrert 30 desember 2008. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • semitraileren skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • semitraileren har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • semitraileren er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

Warning symbol Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll

Ble sist godkjent: 12 mai 1999
Frist for godkjent EU-kontroll: 29 februar 2000

Bestill påminnelse om EU-kontroll

Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon



Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL DH9462» til 2292 (Gratis)

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK DH9462 » til 2292 (49,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

  • #1 Vognkortmerknad

    King pin 9500 understellsnr.
    Innslått på nytt på ramme høyre side foran 030496 (07)

Kjøretøyopplysninger

MerkeNENTAM FRUENHOF
Modellbetegnelse-
Typebetegnelse-
KjøretøygruppeSemitrailer
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeO4
Sitteplasser seter
Understellsnummer190057
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert31 desember 1967
***Måned og dag er ukjent. Kun opprinnelig registreringsår er kjent fra kilden.
Førstegangsregistrert i Norge29 juli 1987
Sist eierskifte12 mai 1999
Sist EU-godkjent12 mai 1999
Neste EU-kontroll29 februar 2000
Vraket-
Avregistrert30 desember 2008

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde690.0 cm
Bredde248.0 cm
Egenvekt3250 kg
Tillatt totalvekt25500 kg
Maks nyttelast22250 kg
Maksvekt foraksel25500 kg

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
111.00 R 20 X 2Ikke oppgittJ (100 km/t)Ikke oppgitt162 (4750 kg)
211.00 R 20 X 2Ikke oppgittJ (100 km/t)Ikke oppgitt180 (8000 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
11250 mmIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt9500 kgIkke oppgittIkke oppgitt
2Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt16000 kgIkke oppgittIkke oppgitt