Lastebil

DJ85817 Iveco 50C 13 Daily UnijetHvit

Hvitfarget dieseldrevet lastebil solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 2000. Avregistrert 18 juni 2012.

Hvem eier lastebilen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR DJ85817 » til 2292 (49,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel DJ85817
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Lastebilen ble avregistrert 18 juni 2012. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • lastebilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • lastebilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • lastebilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

Warning symbol Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll

Ble sist godkjent: 24 mai 2012
Frist for godkjent EU-kontroll: 30 november 2018

Bestill påminnelse om EU-kontroll

Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon



Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL DJ85817» til 2292 (Gratis)

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK DJ85817 » til 2292 (49,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeIVECO
Modellbetegnelse50C 13 DAILY UNIJET
Typebetegnelse50C 13
KjøretøygruppeLastebil
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeN2
Makshastighet110 km/t
Sitteplasser3 seter: 3 foran og 0 bak
UnderstellsnummerZCFC5090005261854
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert12 april 2000
Førstegangsregistrert i Norge12 april 2000
Sist eierskifte8 juni 2012
Sist EU-godkjent24 mai 2012
Neste EU-kontroll30 november 2018
Vraket-
Avregistrert18 juni 2012

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde595.0 cm
Bredde200.0 cm
Egenvekt2560 kg
Tillatt totalvekt5200 kg
Maks nyttelast2565 kg
Maksvekt foraksel1900 kg
Maksvekt bakaksel3700 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
HybridNei
DrivstoffDiesel
Antall aksler med drift1 av 2
MiljøklasseEuro 3

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1195/75 R 16 C5JK 16K (110 km/t)Ikke oppgitt106 (950 kg)
2195/75R 16 C5JK 16K (110 km/t)Ikke oppgitt129 (1850 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
1Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt1900 kgIkke oppgittIkke oppgitt
2Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt3700 kgIkke oppgittIkke oppgitt