Hvem eier bussen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR DP12644 » til 2292 (49,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel DP12644
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Avregistrert
Bussen ble avregistrert 28 februar 2024. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- bussen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- bussen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- bussen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Ble sist godkjent: 4 april 2023
Frist for godkjent EU-kontroll: 9 mai 2024
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL DP12644» til 2292 (Gratis)
Ingen heftelser
For kjøretøy med registreringsnummer DP12644 er det ikke offentliggjort tinglyste heftelser.
Sist oppdatert 11 november 2025.
jf. Brønnøysundregistrene.
Send SMS « REGNR DP12644 » til 2292 for å få tilsendt dokumentasjon som kan dokumentere at du var i god tro ved eventuell tvist. (49,-)
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk
Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK DP12644 » til 2292 (49,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER DP12644 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra Tyskland og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel. Kjøretøyets kilometerstand viste 147000 km ved innførsel. Registreringsnummer i Tyskland var ES 378C.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | MAN |
| Modellbetegnelse | NEOPLAN |
| Typebetegnelse | P11 |
| Kjøretøygruppe | Buss |
| Kjøringens art | Turvogn ikke løyvehaver |
| Teknisk kode | M3 |
| Makshastighet | 100 km/t |
| Sitteplasser | 48 seter: 2 foran og 46 bak |
| Understellsnummer | WAGP11ZZ4B5001466 |
| Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 24 februar 2011 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 26 oktober 2012 |
| Sist EU-godkjent | 4 april 2023 |
| Neste EU-kontroll | 9 mai 2024 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 28 februar 2024 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 1,299.0 cm |
| Bredde | 255.0 cm |
| Egenvekt | 16590 kg |
| Tillatt totalvekt | 26900 kg |
| Maks nyttelast | 10235 kg |
| Maksvekt tilhenger med bremser | 2950 kg |
| Maksvekt tilhenger uten bremser | 750 kg |
| Maksvekt tilhengerkobling | 150 kg |
| Maksvekt foraksel | 8000 kg |
| Maksvekt bakaksel | 18900 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Hybrid | Nei |
| Drivstoff | Diesel |
| Hestekrefter | 504 HK (371 kW) |
| Girkasse | Automat |
| Hjuldrift | Bakhjulsdrift |
| Antall aksler med drift | 1 av 3 |
| Miljøklasse | Euro 5 |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på DP12644
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene DP
- Bokstavene DP tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Oslo trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 315/80R 22,5 | 9,00" | J (100 km/t) | Ikke oppgitt | 156 (4000 kg) |
| 2 | 295/80R 22,5 | 9,00" | J (100 km/t) | Ikke oppgitt | 149 (3250 kg) |
| 3 | 295/80R 22,5 | 9,00" | J (100 km/t) | Ikke oppgitt | 146 (3000 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 6220 mm | Ikke oppgitt | Nei | Ja | 8000 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | 1470 mm | Ikke oppgitt | Ja | Ja | 13000 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 3 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Nei | Ja | 5900 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
