Hvem eier bilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR DP73722 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel DP73722
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Har byttet registreringsnummer
Registreringsnummeret DK54982 er/har vært knyttet til kjøretøyet.
Bytte av registreringsnummer skjer for eksempel etter tap/tyveri av skilt.
Bokstaver og tall som ligner på hverandre gir treff om hverandre i kjøretøyregisteret. Eksempelvis vil søk etter registrerigsnummeret AI vise kjøretøyet A1.
Vraket
Bilen ble avregistrert og vraket 18 oktober 2022.
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Ble sist godkjent: 25 februar 2021
Frist for godkjent EU-kontroll: 28 februar 2023
Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK DP73722 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER DP73722 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
#1 Typegodkjenningsmerknad
Egenvekt og nyttelast er veiledende-avhengig av utstyrsnivå
Fabrikasjonsplate:
Innpreget understellnr:
Ramme/karosseri:
Kjøretøyopplysninger
| Merke | PEUGEOT |
| Modellbetegnelse | 307 |
| Typebetegnelse | 3*NFU* |
| Variant | 3CNFU* |
| Versjon | 3CNFUE |
| Dører | 4 sidedører |
| Kjøretøygruppe | Personbil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | M1 |
| Makshastighet | 186 km/t |
| Sitteplasser | 5 seter: 2 foran og 3 bak |
| Understellsnummer | VF33CNFUE82841546 |
| Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 12 februar 2003 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 12 februar 2003 |
| Sist eierskifte | 22 juni 2017 |
| Sist EU-godkjent | 25 februar 2021 |
| Neste EU-kontroll | - |
| Vraket | 18 oktober 2022 |
| Avregistrert | 18 oktober 2022 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 420.0 cm |
| Bredde | 175.0 cm |
| Egenvekt | 1379 kg |
| Tillatt totalvekt | 1729 kg |
| Maks nyttelast | 275 kg |
| Maksvekt tilhenger med bremser | 1200 kg |
| Maksvekt tilhenger uten bremser | 630 kg |
| Maksvekt tilhengerkobling | 60 kg |
| Maks vogntogvekt | 2929 kg |
| Maksvekt foraksel | 1000 kg |
| Maksvekt bakaksel | 850 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Hybrid | Nei |
| Drivstoff | Bensin |
| Hestekrefter | 109 HK (80 kW) |
| Girkasse | Automat |
| Motorkode | NFU |
| Antall aksler med drift | 1 av 2 |
| Forbruk | 0.79 liter per mil |
| Miljøklasse | Euro 3 |
| NOx-utslipp | 118 milligram NOx per kilometer |
| co2-utslipp | 189 gram co2 per kilometer 1.9 tonn co2 per 10.000 kilometer |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på DP73722
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene DP
- Bokstavene DP tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Oslo trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 195/65R15 | 6X15 | T (190 km/t) | 27mm | 84 (500 kg) |
| 2 | 195/65R15 | 6X15 | T (190 km/t) | 27mm | 78 (425 kg) |
Kombinasjon 2
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 205/55R16 | 6,50J16 | T (190 km/t) | 27mm | 84 (500 kg) |
| 2 | 205/55R16 | 6,50J16 | T (190 km/t) | 27mm | 78 (425 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2610 mm | 1505 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 1000 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | Ikke oppgitt | 1500 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 850 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
