Tung-MC

DP7925 Suzuki Gsx750FRød

Rødfarget bensindrevet tung-mc førstegangsregistrert i utlandet i 1999 og bruktimportert til Norge i 2004.

Hvem eier motorsykkelen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR DP7925 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel DP7925
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk

Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK DP7925 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer DP7925 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Warning symbol Bruktimport

Kjøretøyet er bruktimportert fra og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeSUZUKI
ModellbetegnelseGSX750F
TypebetegnelseAK
KjøretøygruppeTung-MC
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeL3e
Makshastighet240 km/t
Sitteplasser2 seter: 1 foran og 1 bak
UnderstellsnummerJS1AK111300101634
BruktimportJa

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert28 april 1999
Førstegangsregistrert i Norge3 mai 2004
Sist eierskifte3 mai 2004
Sist EU-godkjent-
Vraket-
Avregistrert-

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde220.0 cm
Bredde85.0 cm
Egenvekt231 kg
Tillatt totalvekt440 kg
Maks nyttelast134 kg
Maksvekt foraksel195 kg
Maksvekt bakaksel290 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffBensin
Hestekrefter92 HK (68 kW)
HjuldriftBakhjulsdrift
Antall aksler med drift1 av 2

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1120/70R17Ikke oppgittV (240 km/t)Ikke oppgitt51 (195 kg)
2150/70R17Ikke oppgittV (240 km/t)Ikke oppgitt65 (290 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
1Ikke oppgittIkke oppgittNeiIkke oppgitt195 kgIkke oppgittIkke oppgitt
2Ikke oppgittIkke oppgittJaIkke oppgitt290 kgIkke oppgittIkke oppgitt