Hvem eier bilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR DR82710 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel DR82710
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Avregistrert
Bilen ble avregistrert 9 juni 2023. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- bilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- bilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- bilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Ble sist godkjent: 2 mai 2022
Frist for godkjent EU-kontroll: 2 mai 2024
Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL DR82710» til 2292 (Gratis)
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk
Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK DR82710 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER DR82710 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra Sverige og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel. Kjøretøyets kilometerstand viste 16625 km ved innførsel. Registreringsnummer i Sverige var WUJ 123.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Produsent | Ferrari S.p.A |
| Merke | FERRARI |
| Modellbetegnelse | GTC4 Lusso |
| Typebetegnelse | F 151 |
| Variant | BM |
| Versjon | E |
| Kjøretøygruppe | Personbil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | M1 |
| Makshastighet | 335 km/t |
| Sitteplasser | 4 seter: 2 foran og 2 bak |
| Understellsnummer | ZFF82WNB000222818 |
| Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 14 februar 2018 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 2 juli 2020 |
| Sist EU-godkjent | 2 mai 2022 |
| Neste EU-kontroll | 2 mai 2024 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 9 juni 2023 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 492.2 cm |
| Bredde | 198.0 cm |
| Høyde | 138.3 cm |
| Egenvekt | 1920 kg |
| Tillatt totalvekt | 2460 kg |
| Maks nyttelast | 465 kg |
| Maksvekt foraksel | 1040 kg |
| Maksvekt bakaksel | 1430 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Hybrid | Nei |
| Drivstoff | Bensin |
| Hestekrefter | 689 HK (507 kW) |
| Girkasse | Automat |
| Motorkode | F 140 ED |
| Hjuldrift | Bakhjulsdrift |
| Antall aksler med drift | 1 av 2 |
| Forbruk | 1.53 liter per mil |
| Støynivå | 71 dB |
| Miljøklasse | Euro 6 |
| NOx-utslipp | 21.7 milligram NOx per kilometer |
| co2-utslipp | 350 gram co2 per kilometer 3.5 tonn co2 per 10.000 kilometer |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på DR82710
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene DR
- Bokstavene DR tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Oslo trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 245/35 ZR 20 | 8,5X20 | Z | -47mm | 86 (530 kg) |
| 2 | 295/35ZR 20 | 10,5X20 | Z | -44mm | 97 (730 kg) |
Kombinasjon 2
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 235/35 R20 M+S | 8,5X20 | Z | -47mm | 86 (530 kg) |
| 2 | 285/35 R20 M+S | 10,5X20 | Z | -44mm | 97 (730 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2990 mm | 1674 | Nei | Ikke oppgitt | 1040 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | Ikke oppgitt | 1668 | Ja | Ikke oppgitt | 1430 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
