Tung-MC, vraket

DR9992 Suzuki Gsr600USvart

Svartfarget bensindrevet tung-mc solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 2006. Avregistrert og vraket 21 oktober 2020.

Hvem eier motorsykkelen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR DR9992 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel DR9992
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Vraket

Motorsykkelen ble avregistrert og vraket 21 oktober 2020.

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk

Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK DR9992 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer DR9992 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

  • #1 Typegodkjenningsmerknad

    Konstruktiv hastighet 155 km/h

Kjøretøyopplysninger

MerkeSUZUKI
ModellbetegnelseGSR600U
TypebetegnelseWVB9
Variant2
Versjon1
KjøretøygruppeTung-MC
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeL3e
Makshastighet160 km/t
Sitteplasser2 seter: 1 foran og 1 bak
UnderstellsnummerJS1B9211100102097
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert18 august 2006
Førstegangsregistrert i Norge18 august 2006
Sist EU-godkjent-
Neste EU-kontroll-
Vraket21 oktober 2020
Avregistrert21 oktober 2020

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde209.0 cm
Bredde80.0 cm
Egenvekt208 kg
Tillatt totalvekt430 kg
Maks nyttelast147 kg
Maksvekt foraksel150 kg
Maksvekt bakaksel280 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
HybridNei
DrivstoffBensin
Hestekrefter34 HK (25 kW)
GirkasseManuell
MotorkodeN731
HjuldriftBakhjulsdrift
Antall aksler med drift1 av 2

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1120/70 R 17MT3.50Q (160 km/t)Ikke oppgitt42 (150 kg)
2180/55 R 17MT4.50Q (160 km/t)Ikke oppgitt64 (280 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
11440 mmIkke oppgittNeiIkke oppgitt150 kgIkke oppgittIkke oppgitt
2Ikke oppgittIkke oppgittJaIkke oppgitt280 kgIkke oppgittIkke oppgitt