Driftsmelding 09.12.2025 - Tekniske utfordringer
Vi har for tiden problemer med søk på kilometerstand og historikk. Vi er klar over problemet og jobber med feilretting.
Hvem eier motorsykkelen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR E40932 » til 2292 (49,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel E40932
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK E40932 » til 2292 (49,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer E40932 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | NSU |
| Modellbetegnelse | 501 |
| Typebetegnelse | TS |
| Kjøretøygruppe | TUNG MOTORSYKKEL |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | L3e |
| Sitteplasser | 2 seter: 1 foran og 1 bak |
| Understellsnummer | 876051 |
| Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 31 desember 1934 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 31 desember 1934 |
| Sist eierskifte | 4 mai 2016 |
| Sist EU-godkjent | - |
| Vraket | - |
| Avregistrert | - |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 218.0 cm |
| Bredde | 82.0 cm |
| Egenvekt | 160 kg |
| Tillatt totalvekt | 315 kg |
| Maksvekt foraksel | 180 kg |
| Maksvekt bakaksel | 135 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Drivstoff | Bensin |
| Hestekrefter | 11 HK (8 kW) |
| Slagvolum | 494 cm3 0.5 liter |
| Girkasse | Manuell |
| Antall aksler med drift | 1 av 2 |
Nyttige lenker
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 3.50x19 | 2x19 | J (100 km/t) | Ikke oppgitt | 48 (180 kg) |
| 2 | 3.50x19 | 2x19 | J (100 km/t) | Ikke oppgitt | 39 (136 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.