Hvem eier bilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR EC96638 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel EC96638
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Avregistrert
Bilen ble avregistrert 25 mars 2024. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- bilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- bilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- bilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
EU-kontroll
Frist for godkjent EU-kontroll: 16 oktober 2024
Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL EC96638» til 2292 (Gratis)
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk
Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK EC96638 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer EC96638 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Neste avlesning forventes på EU-kontroll senest 16 oktober 2024.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra Tyskland og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel. Kjøretøyets kilometerstand viste 5219 km ved innførsel. Registreringsnummer i Tyskland var IN-E 5976E.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
#1 Typegodkjenningsmerknad
Egenvekt og nyttelast er veiledende - avhengig av utstyr
Kjøretøyopplysninger
| Produsent | Audi AG |
| Merke | AUDI |
| Modellbetegnelse | E-tron S Sportback |
| Typebetegnelse | GE |
| Variant | SBMQ3Q1 |
| Versjon | QE1QE1G1Z02RT41C210GAAEM0V |
| Dører | 4 sidedører |
| Kjøretøygruppe | Personbil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | M1 |
| Makshastighet | 210 km/t |
| Sitteplasser | 5 seter: 2 foran og 3 bak |
| Understellsnummer | WAUZZZGE6MB006427 |
| Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 16 oktober 2020 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 6 september 2021 |
| Sist EU-godkjent | - |
| Neste EU-kontroll | 16 oktober 2024 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 25 mars 2024 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 490.1 cm |
| Bredde | 193.5 cm |
| Høyde | 158.1 cm |
| Egenvekt | 2620 kg |
| Tillatt totalvekt | 3245 kg |
| Maks nyttelast | 550 kg |
| Maksvekt foraksel | 1565 kg |
| Maksvekt bakaksel | 1750 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 3 |
| Hybrid | Nei |
| Drivstoff | Elektrisk |
| Hestekrefter | 589 HK (433 kW) |
| Kontinuelig effekt | 320 HK (235 kW) |
| Girkasse | Automat |
| Motorkode | EAV og EAU og EAT |
| Hjuldrift | Firehjulsdrift AWD |
| Antall aksler med drift | 2 av 2 |
| Rekkevidde normal | 356 km |
| Støynivå | 67 dB |
| Miljøklasse | Euro 6 |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på EC96638
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene EC
- Kjennemerkebokstavene EC betyr at kjøretøyet tilhører kategorien Elektrisk kjøretøy
- Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 255/50R20 M+S | 9.0JX20 | H (210 km/t) | 20mm | 100 (800 kg) |
| 2 | 255/50R20 M+S | 9.0JX20 | H (210 km/t) | 20mm | 103 (875 kg) |
Kombinasjon 2
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 285/40R21 | 10.5JX21 | H (210 km/t) | 25mm | 100 (800 kg) |
| 2 | 285/40R21 | 10.5JX21 | H (210 km/t) | 25mm | 103 (875 kg) |
Kombinasjon 3
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 285/45R20 | 10.0JX20 | H (210 km/t) | 22mm | 100 (800 kg) |
| 2 | 285/45R20 | 10.0JX20 | H (210 km/t) | 22mm | 103 (875 kg) |
Kombinasjon 4
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 265/45R21 | 9.5JX21 | H (210 km/t) | 36mm | 100 (800 kg) |
| 2 | 265/45R21 | 9.5JX21 | H (210 km/t) | 36mm | 103 (875 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2928 mm | 1686 | Ja | Ikke oppgitt | 1565 kg | 2 | Ja |
| 2 | Ikke oppgitt | 1688 | Ja | Ikke oppgitt | 1750 kg | 2 | Nei |
