Hvem eier bilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR HJ58831 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel HJ58831
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Vraket
Bilen ble avregistrert og vraket 8 oktober 2008.
EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Ble sist godkjent: 6 mars 2007
Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK HJ58831 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER HJ58831 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | MAZDA |
| Modellbetegnelse | B2200 D |
| Typebetegnelse | UF |
| Variant | 1 |
| Kjøretøygruppe | Kombinert bil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | N1 |
| Sitteplasser | 4 seter: 2 foran og 2 bak |
| Understellsnummer | JMZUF1U3200616653 |
| Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 31 desember 1993 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 13 desember 1993 |
| Sist eierskifte | 17 september 2006 |
| Sist EU-godkjent | 6 mars 2007 |
| Neste EU-kontroll | - |
| Vraket | 8 oktober 2008 |
| Avregistrert | 8 oktober 2008 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 492.0 cm |
| Bredde | 167.0 cm |
| Egenvekt | 1370 kg |
| Tillatt totalvekt | 2470 kg |
| Maksvekt taklast | 50 kg |
| Maksvekt tilhenger med bremser | 2000 kg |
| Maksvekt tilhenger uten bremser | 450 kg |
| Maksvekt tilhengerkobling | 75 kg |
| Maks vogntogvekt | 4470 kg |
| Maksvekt foraksel | 910 kg |
| Maksvekt bakaksel | 1680 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Drivstoff | Diesel |
| Hestekrefter | 65 HK (48 kW) |
| Slagvolum | 2184 cm3 2.2 liter |
| Girkasse | Manuell |
| Motorkode | R2 |
| Antall aksler med drift | 1 av 2 |
| Støynivå | 85 dB |
| Miljøklasse | Euro 1 |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på HJ58831
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene HJ
- Bokstavene HJ tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Kongsvinger trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 185 R 14 C | 5 J | Ikke oppgitt | 40mm | 81 (462 kg) |
| 2 | 185 R 14 C | 5 J | Ikke oppgitt | 40mm | 102 (850 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
