Hvem eier campingbilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR HJ85688 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel HJ85688
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Avregistrert
Campingbilen ble avregistrert 4 oktober 2018. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- campingbilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- campingbilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- campingbilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Ble sist godkjent: 6 oktober 2017
Frist for godkjent EU-kontroll: 31 august 2019
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL HJ85688» til 2292 (Gratis)
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK HJ85688 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER HJ85688 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra Tyskland og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel. Kjøretøyets kilometerstand viste 1859 km ved innførsel. Registreringsnummer i Tyskland var HS-111N.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | DETHLEFFS |
| Modellbetegnelse | I 7870 |
| Typebetegnelse | EG/DF 004 |
| Kjøretøygruppe | Campingbil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | M1 |
| Makshastighet | 160 km/t |
| Sitteplasser | 6 seter: 2 foran og 4 bak |
| Understellsnummer | ZFA25000001503137 |
| Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 28 oktober 2009 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 4 november 2009 |
| Sist eierskifte | 27 september 2011 |
| Sist EU-godkjent | 6 oktober 2017 |
| Neste EU-kontroll | 31 august 2019 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 4 oktober 2018 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 828.0 cm |
| Bredde | 233.0 cm |
| Høyde | 293.0 cm |
| Egenvekt | 4250 kg |
| Tillatt totalvekt | 5000 kg |
| Maks nyttelast | 675 kg |
| Maksvekt taklast | 100 kg |
| Maksvekt tilhenger med bremser | 1000 kg |
| Maksvekt tilhenger uten bremser | 750 kg |
| Maksvekt tilhengerkobling | 100 kg |
| Maks vogntogvekt | 6000 kg |
| Maksvekt foraksel | 2100 kg |
| Maksvekt bakaksel | 3000 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Hybrid | Nei |
| Drivstoff | Diesel |
| Hestekrefter | 156 HK (115 kW) |
| Antall aksler med drift | 1 av 3 |
| Forbruk | 1.26 liter per mil |
| Miljøklasse | Euro 4 |
| co2-utslipp | 334 gram co2 per kilometer 3.3 tonn co2 per 10.000 kilometer |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på HJ85688
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene HJ
- Bokstavene HJ tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Kongsvinger trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 225/75R16CP | 6J | Q (160 km/t) | 68mm | 110 (1060 kg) |
| 2 | 225/75R16CP | 6J | Q (160 km/t) | 68mm | 98 (750 kg) |
| 3 | 225/75R16CP | 6J | Q (160 km/t) | 68mm | 98 (750 kg) |
Kombinasjon 2
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Ikke oppgitt | 6,5ET60 | Q (160 km/t) | Ikke oppgitt | 110 (1060 kg) |
| 2 | Ikke oppgitt | 6,5ET60 | Q (160 km/t) | Ikke oppgitt | 98 (750 kg) |
| 3 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Q (160 km/t) | Ikke oppgitt | 98 (750 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 4050 mm | 1810 | Ikke oppgitt | Nei | 2100 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | 800 mm | 1860 | Ikke oppgitt | Nei | 1500 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 3 | Ikke oppgitt | 1860 | Ikke oppgitt | Nei | 1500 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |