HS38863 (en MITSUBISHI PAJERO) ble etterlyst av politiet den 1 mars 2000. Ring politiet på telefon 112 eller 02800 dersom du har opplysninger.
Personbil

HS38863 Mitsubishi Pajero Turbo

Dieseldrevet personbil solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 1985. Avregistrert 16 juni 2017.

Hvem eier bilen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR HS38863 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel HS38863
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Bilen ble avregistrert 16 juni 2017. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • bilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • bilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • bilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

Warning symbol Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll

Ble sist godkjent: 28 mars 1995
Frist for godkjent EU-kontroll: 30 august 1999

Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.

Bestill påminnelse om EU-kontroll

Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon



Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL HS38863» til 2292 (Gratis)

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk

Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK HS38863 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeMITSUBISHI
ModellbetegnelsePAJERO TURBO
TypebetegnelseJMBLO48GWFY
KjøretøygruppePersonbil
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeM1
Sitteplasser5 seter: 2 foran og 3 bak
UnderstellsnummerJMBL048GWFY402979
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert18 oktober 1985
Førstegangsregistrert i Norge18 oktober 1985
Sist eierskifte18 oktober 1985
Sist EU-godkjent28 mars 1995
Neste EU-kontroll30 august 1999
Vraket-
Avregistrert16 juni 2017

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde460.0 cm
Bredde168.0 cm
Egenvekt1760 kg
Tillatt totalvekt2410 kg
Maksvekt tilhenger med bremser1760 kg
Maksvekt tilhenger uten bremser750 kg
Maksvekt foraksel1000 kg
Maksvekt bakaksel1600 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffDiesel
Slagvolum2346 cm3
2.3 liter
HjuldriftFirehjulsdrift AWD
Antall aksler med drift2 av 2
MiljøklasseIngen

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1215 SR 15Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt84 (500 kg)
2215 SR 15Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt100 (800 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.