Hvem eier bilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR HS76577 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel HS76577
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Vraket
Bilen ble avregistrert og vraket 19 mars 2010.
EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Ble sist godkjent: 26 november 2008
Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.
Ingen heftelser
For kjøretøy med registreringsnummer HS76577 er det ikke offentliggjort tinglyste heftelser.
Sist oppdatert 1 oktober 2025.
jf. Brønnøysundregistrene.
Send SMS « REGNR HS76577 » til 2292 for å få tilsendt dokumentasjon som kan dokumentere at du var i god tro ved eventuell tvist. (39,-)
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK HS76577 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER HS76577 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra utlandet og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
Merke | FORD |
Modellbetegnelse | 1994 |
Typebetegnelse | GLX16V |
Kjøretøygruppe | Personbil |
Kjøringens art | Egentransport |
Teknisk kode | M1 |
Sitteplasser | 5 seter: 2 foran og 3 bak |
Understellsnummer | WF0NXXGBBNRJ52707 |
Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
Førstegangsregistrert | 31 desember 1994 |
Førstegangsregistrert i Norge | 25 september 1997 |
Sist eierskifte | 1 juni 2002 |
Sist EU-godkjent | 26 november 2008 |
Neste EU-kontroll | - |
Vraket | 19 mars 2010 |
Avregistrert | 19 mars 2010 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
Lengde | 463.0 cm |
Bredde | 175.0 cm |
Egenvekt | 1360 kg |
Tillatt totalvekt | 1925 kg |
Maksvekt foraksel | 975 kg |
Maksvekt bakaksel | 1025 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
Antall motorer | 1 |
Drivstoff | Bensin |
Slagvolum | 1988 cm3 2 liter |
Miljøklasse | Euro 1 |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på HS76577
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene HS
- Bokstavene HS tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Lillehammer trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
---|---|---|---|---|---|
1 | 185/65 R 14 | 5,5 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 84 (500 kg) |
2 | 185/65 R 14 | 5,5 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 85 (515 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.