Personbil

JC80265 Mitsubishi Pajero TurboHvit

Hvitfarget dieseldrevet personbil solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 1987. Avregistrert 20 oktober 2008.

Hvem eier bilen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR JC80265 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel JC80265
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Bilen ble avregistrert 20 oktober 2008. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • bilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • bilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • bilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

Warning symbol Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll

Ble sist godkjent: 18 januar 2007
Frist for godkjent EU-kontroll: 31 mai 2017

Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.

Bestill påminnelse om EU-kontroll

Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon



Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL JC80265» til 2292 (Gratis)

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK JC80265 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeMITSUBISHI
ModellbetegnelsePAJERO TURBO
TypebetegnelseLO49GWMNTX
KjøretøygruppePersonbil
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeM1
Sitteplasser5 seter: 2 foran og 3 bak
UnderstellsnummerJMBL049GWJJ450280
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert25 september 1987
Førstegangsregistrert i Norge25 september 1987
Sist eierskifte14 juli 2008
Sist EU-godkjent18 januar 2007
Neste EU-kontroll31 mai 2017
Vraket-
Avregistrert20 oktober 2008

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde460.0 cm
Bredde168.0 cm
Egenvekt1750 kg
Tillatt totalvekt2450 kg
Maksvekt tilhenger med bremser1750 kg
Maksvekt tilhenger uten bremser750 kg
Maksvekt foraksel1100 kg
Maksvekt bakaksel1600 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffDiesel
MiljøklasseIngen

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1215R156JIkke oppgittIkke oppgitt88 (560 kg)
2215R156JIkke oppgittIkke oppgitt100 (800 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.