Bergingsbil

JR23869 Man -

Dieseldrevet bergingsbil førstegangsregistrert i utlandet i 2001 og bruktimportert til Norge i 2001. Avregistrert 3 mai 2016.

Hvem eier bergingsbilen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR JR23869 » til 2292 (49,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel JR23869
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Bergingsbilen ble avregistrert 3 mai 2016. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • bergingsbilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • bergingsbilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • bergingsbilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

Warning symbol Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll

Ble sist godkjent: 30 september 2015
Frist for godkjent EU-kontroll: 30 september 2018

Bestill påminnelse om EU-kontroll

Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon



Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL JR23869» til 2292 (Gratis)

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK JR23869 » til 2292 (49,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Warning symbol Bruktimport

Kjøretøyet er bruktimportert fra og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

  • #1 Vognkortmerknad

    Godkjent med lyktebøyle trux x-light k71-2

Kjøretøyopplysninger

MerkeMAN
Modellbetegnelse-
Typebetegnelse33.464 DFLC
KjøretøygruppeBergingsbil
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeN3
Sitteplasser2 seter: 2 foran og 0 bak
UnderstellsnummerWMAE69ZZZ1L027631
BruktimportJa

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert1 januar 2001
Førstegangsregistrert i Norge29 november 2001
Sist eierskifte18 juni 2009
Sist EU-godkjent30 september 2015
Neste EU-kontroll30 september 2018
Vraket-
Avregistrert3 mai 2016

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde1,040.0 cm
Bredde255.0 cm
Egenvekt22140 kg
Tillatt totalvekt33000 kg
Maks nyttelast10785 kg
Maksvekt foraksel9000 kg
Maksvekt bakaksel26000 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
HybridNei
DrivstoffDiesel
Hestekrefter460 HK (338 kW)
Antall aksler med drift2 av 3
MiljøklasseEuro 3

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1385/65 R 22,5154/150GIkke oppgittIkke oppgitt160 (4500 kg)
2315/80 R 22,5154/150GIkke oppgittIkke oppgitt173 (6500 kg)
3Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt173 (6500 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
15500 mmIkke oppgittIkke oppgittJa9000 kgIkke oppgittIkke oppgitt
21400 mmIkke oppgittIkke oppgittJa13000 kgIkke oppgittIkke oppgitt
3Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittJa13000 kgIkke oppgittIkke oppgitt