Lastebil, vraket

JU19079 Bedford Epric

Dieseldrevet lastebil solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 1968. Avregistrert og vraket 5 oktober 2021.

Hvem eier lastebilen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR JU19079 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel JU19079
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Vraket

Lastebilen ble avregistrert og vraket 5 oktober 2021.

Warning symbol Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll

Ble sist godkjent: 13 oktober 2017
Frist for godkjent EU-kontroll: 30 september 2018

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK JU19079 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeBEDFORD
ModellbetegnelseEPRIC
Typebetegnelse-
KjøretøygruppeLastebil
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeN2
Sitteplasser3 seter: 3 foran og 0 bak
UnderstellsnummerEPR1C7T106992
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert26 april 1968
***Dato fastsatt på basis av 1.g.reg.Norge. Opprinnelig registreringsdato første gang kan være tidligere (i utlandet).
Førstegangsregistrert i Norge26 april 1968
Sist eierskifte31 august 2018
Sist EU-godkjent13 oktober 2017
Neste EU-kontroll-
Vraket5 oktober 2021
Avregistrert5 oktober 2021

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde640.0 cm
Bredde235.0 cm
Egenvekt4750 kg
Tillatt totalvekt12000 kg
Maks nyttelast7180 kg
Maksvekt foraksel4370 kg
Maksvekt bakaksel8000 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
HybridNei
DrivstoffDiesel
Hestekrefter124 HK (91 kW)
Antall aksler med drift1 av 2
MiljøklasseIngen

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
19,00X20Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt136 (2240 kg)
29,00X20Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt156 (4000 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
13830 mmIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt4370 kgIkke oppgittIkke oppgitt
2Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt8000 kgIkke oppgittIkke oppgitt