Tung-MC

JU4156 Dkw 250Ccm

Bensindrevet tung-mc solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 1952. Avregistrert 19 mai 1972.

Hvem eier motorsykkelen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR JU4156 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel JU4156
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Motorsykkelen ble avregistrert 19 mai 1972. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • motorsykkelen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • motorsykkelen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • motorsykkelen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.

Statusindikator OK Ingen heftelser

For kjøretøy med registreringsnummer JU4156 er det ikke offentliggjort tinglyste heftelser.

Sist oppdatert 1 november 2025.
jf. Brønnøysundregistrene.

Send SMS « REGNR JU4156 » til 2292 for å få tilsendt dokumentasjon som kan dokumentere at du var i god tro ved eventuell tvist. (39,-)

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk

Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK JU4156 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer JU4156 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeDKW
Modellbetegnelse250CCM
Typebetegnelse-
KjøretøygruppeTung-MC
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeMCT
Sitteplasser2 seter: 1 foran og 1 bak
Understellsnummer48505024
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert10 september 1952
***Dato fastsatt på basis av 1.g.reg.Norge. Opprinnelig registreringsdato første gang kan være tidligere (i utlandet).
Førstegangsregistrert i Norge10 september 1952
Sist EU-godkjent-
Vraket-
Avregistrert19 mai 1972

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde214.0 cm
Bredde76.0 cm
Egenvekt126 kg
Tillatt totalvekt305 kg
Maks nyttelast109 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffBensin
HjuldriftBakhjulsdrift
Antall aksler med drift1 av 2

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1110/80 - 17Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt
2140/70 - 18Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
11440 mmIkke oppgittNeiIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt
2Ikke oppgittIkke oppgittJaIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt