Motorkran

JU9466 Kato Nk-160

Dieseldrevet motorkran solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 1975. Eksportert/utført fra Norge 14 juli 1993.

Hvem eier kjøretøyet?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR JU9466 » til 2292 (49,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel JU9466
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK JU9466 » til 2292 (49,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer JU9466 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeKATO
ModellbetegnelseNK-160
Typebetegnelse-
KjøretøygruppeMotorkran
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeMR
Sitteplasser1 seter: 1 foran og 0 bak
UnderstellsnummerCT16493K201L2525
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert8 august 1975
***Dato fastsatt på basis av 1.g.reg.Norge. Opprinnelig registreringsdato første gang kan være tidligere (i utlandet).
Førstegangsregistrert i Norge8 august 1975
Sist eierskifte4 februar 1988
Sist EU-godkjent-
Vraket-
Avregistrert-

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde1,158.0 cm
Bredde249.0 cm
Egenvekt20425 kg
Tillatt totalvekt20500 kg
Maks nyttelast5 kg
Maksvekt foraksel6350 kg
Maksvekt bakaksel14150 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffDiesel
Hestekrefter200 HK (147 kW)
Antall aksler med drift1 av 3

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
112.00 X 20Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt149 (3250 kg)
211.00 X 20Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt152 (3550 kg)
3Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt152 (3550 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
13850 mmIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt6350 kgIkke oppgittIkke oppgitt
21300 mmIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt7075 kgIkke oppgittIkke oppgitt
3Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt7075 kgIkke oppgittIkke oppgitt