VAREBIL KL 2

KB22675 Mitsubishi L 400 Turbo D

Dieseldrevet varebil kl 2 solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 1997. Avregistrert 3 mai 2017.

Hvem eier varebilen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR KB22675 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel KB22675
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Varebilen ble avregistrert 3 mai 2017. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • varebilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • varebilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • varebilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

Warning symbol Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll

Ble sist godkjent: 9 mars 2015
Frist for godkjent EU-kontroll: 31 mai 2017

Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.

Bestill påminnelse om EU-kontroll

Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon



Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL KB22675» til 2292 (Gratis)

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK KB22675 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeMITSUBISHI
ModellbetegnelseL 400 TURBO D
TypebetegnelsePD5VGLNDTL6
Variant1
KjøretøygruppeVAREBIL KL 2
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeN1
Sitteplasser2 seter: 2 foran og 0 bak
UnderstellsnummerJMBGNPD5VVA000220
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert10 juli 1997
Førstegangsregistrert i Norge10 juli 1997
Sist eierskifte21 september 2000
Sist EU-godkjent9 mars 2015
Neste EU-kontroll31 mai 2017
Vraket-
Avregistrert3 mai 2017

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde460.0 cm
Bredde170.0 cm
Egenvekt1720 kg
Tillatt totalvekt2600 kg
Maksvekt taklast150 kg
Maksvekt tilhenger med bremser2000 kg
Maksvekt tilhenger uten bremser600 kg
Maksvekt tilhengerkobling75 kg
Maks vogntogvekt4600 kg
Maksvekt foraksel1400 kg
Maksvekt bakaksel1500 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffDiesel
Hestekrefter87 HK (64 kW)
Slagvolum2477 cm3
2.5 liter
GirkasseManuell
Motorkode4D56
HjuldriftFirehjulsdrift AWD
Antall aksler med drift2 av 2
Støynivå85 dB
MiljøklasseEuro 2

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1215 R 156 JN (140 km/t)33mm96 (710 kg)
2215 R 156 JN (140 km/t)33mm98 (750 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.