Hvem eier bilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR KE51292 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel KE51292
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Vraket
Bilen ble avregistrert og vraket 4 april 1991.
EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK KE51292 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer KE51292 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | PEUGEOT |
| Modellbetegnelse | 304 GL |
| Typebetegnelse | - |
| Kjøretøygruppe | Personbil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | M1 |
| Sitteplasser | seter |
| Understellsnummer | 3901272 |
| Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 31 desember 1976 |
| *** | Måned og dag er ukjent. Kun opprinnelig registreringsår er kjent fra kilden. |
| Førstegangsregistrert i Norge | 1 januar 1976 |
| Sist eierskifte | 3 september 1985 |
| Sist EU-godkjent | - |
| Neste EU-kontroll | - |
| Vraket | 4 april 1991 |
| Avregistrert | 4 april 1991 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Egenvekt | 930 kg |
| Tillatt totalvekt | 1330 kg |
| Maks nyttelast | 330 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Hybrid | Nei |
| Antall aksler med drift | 1 av 2 |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på KE51292
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene KE
- Bokstavene KE tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Drammen trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
