Hvem eier motorsykkelen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR KP5798 » til 2292 (49,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel KP5798
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Avregistrert
Motorsykkelen ble avregistrert 27 november 2013. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- motorsykkelen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- motorsykkelen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- motorsykkelen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk
Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK KP5798 » til 2292 (49,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer KP5798 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
#1 Vognkortmerknad
Tilltes kun brukt under konkurranse og organisert trening iht.
Reglement gitt av norsk motorsportsforbund, samt kjøring til og fra slike arrangement.
Kjøretøybevis og påmldingsbekreftelse skal bedbringes.
Bruksendring er ikke tillatt før etter 10 år uten tillatelse fra tollvesenet.; kjøretøyet er vurdert etter kjøretøyforskriften 8, lisensierte trial- eller enduromotorsykler.;#2 Typegodkjenningsmerknad
Konstruktiv hastighet 85 km/t.
Fabrikasjonsplate: styrehode
Innpreget understellnr: styrehode
Ramme/karosseri: rørramme av stål
Kjøretøyopplysninger
| Merke | KTM |
| Modellbetegnelse | 200 EXC |
| Typebetegnelse | EXC |
| Variant | B |
| Versjon | A |
| Kjøretøygruppe | Tung-MC |
| Kjøringens art | Motorsport (Rally/enduro/trial) |
| Teknisk kode | L3e |
| Makshastighet | 85 km/t |
| Sitteplasser | 2 seter: 1 foran og 1 bak |
| Understellsnummer | VBKGSA206BM147381 |
| Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 31 oktober 2013 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 31 oktober 2013 |
| Sist EU-godkjent | - |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 27 november 2013 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 225.0 cm |
| Bredde | 86.0 cm |
| Egenvekt | 99 kg |
| Tillatt totalvekt | 335 kg |
| Maks nyttelast | 161 kg |
| Maksvekt foraksel | 145 kg |
| Maksvekt bakaksel | 190 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Hybrid | Nei |
| Drivstoff | Bensin |
| Hestekrefter | 8 HK (6 kW) |
| Girkasse | Manuell |
| Motorkode | KTM 523 |
| Hjuldrift | Bakhjulsdrift |
| Antall aksler med drift | 1 av 2 |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på KP5798
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene KP
- Bokstavene KP tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Drammen trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 90/90-21 | 1,6X21 | G (90 km/t) | Ikke oppgitt | 41 (145 kg) |
| 2 | 140/80-18 | 2,15X18 | G (90 km/t) | Ikke oppgitt | 50 (190 kg) |
Kombinasjon 2
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 80/100-21 | 1,60X21 | G (90 km/t) | Ikke oppgitt | 41 (145 kg) |
| 2 | 120/80-18 | 2,15X18 | G (90 km/t) | Ikke oppgitt | 50 (190 kg) |
Kombinasjon 3
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 80/100 - 21 | 1,60 x 21 | G (90 km/t) | Ikke oppgitt | 41 (145 kg) |
| 2 | 120/90-18 | 2,15X18 | G (90 km/t) | Ikke oppgitt | 50 (190 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 1590 mm | Ikke oppgitt | Nei | Ikke oppgitt | 145 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ja | Ikke oppgitt | 190 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
