Tilhenger

KU6067 Roger 20 T

Tilhenger førstegangsregistrert i utlandet i 1960 og bruktimportert til Norge i 1985. Avregistrert 16 juni 2003.

Hvem eier tilhengeren?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR KU6067 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel KU6067
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Tilhengeren ble avregistrert 16 juni 2003. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • tilhengeren skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • tilhengeren har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • tilhengeren er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

Warning symbol Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll

Frist for godkjent EU-kontroll: 30 november 1998

Bestill påminnelse om EU-kontroll

Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon



Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL KU6067» til 2292 (Gratis)

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK KU6067 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer KU6067 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Neste avlesning forventes på EU-kontroll senest 30 november 1998.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeROGER
Modellbetegnelse20 T
Typebetegnelse-
KjøretøygruppeTilhenger
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeO4
Sitteplasser seter
Understellsnummer546909
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert31 desember 1960
***Måned og dag er ukjent. Kun opprinnelig registreringsår er kjent fra kilden.
Førstegangsregistrert i Norge12 september 1985
Sist eierskifte18 november 1993
Sist EU-godkjent-
Neste EU-kontroll30 november 1998
Vraket-
Avregistrert16 juni 2003

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde1,175.0 cm
Bredde288.0 cm
Egenvekt7150 kg
Tillatt totalvekt20000 kg
Maks nyttelast12850 kg
Maksvekt foraksel8300 kg
Maksvekt bakaksel17100 kg

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
112.00X20Ikke oppgittJ (100 km/t)Ikke oppgitt158 (4250 kg)
29.00X20Ikke oppgittJ (100 km/t)Ikke oppgitt183 (8750 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
17250 mmIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt8300 kgIkke oppgittIkke oppgitt
2Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt17100 kgIkke oppgittIkke oppgitt